مراجعه ۱۵ هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال احمر آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت:بیش از ۱۵ هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال احمر این استان مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمودی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به تعداد مسافرین مراجعه‌کننده به پست‌های ایمنی و سلامت این استان در روز گذشته افزود: در تاریخ ۲۹ ام اسفند ماه تا به امروز قریب به ۸ هزار مهمان نوروزی با مراجعه به ۲۶ پست ایمنی و سلامت مستقر در ورودی شهر‌ها و مراکز پر تردد و توریست پذیر از خدمات و راهنمایی‌های آن‌ها بهرمند شدند.

محمودی اصل زاده در ادامه تصریح کرد: در روز‌های آخر سال ۹۶ نزدیک به ۳۰۳ نفر نماز گذار فریضه دینی خود را در ۱۹ خیمه نماز این جمعیت ادا کرده و تقریباً ۳۵۸ نفر از خدمات سلامتی این جمعیت ازجمله کنترل فشارخون و ارائه نکات ایمنی و امدادی بهره بردند.

وی از میزبانی مسافرین کودک در فضای دوستدار کودک خبر داد و افزود: در طول روز گذشته طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، ایستگاه‌های متعلق به نونهالان و کودکان پذیرای بیش از ۶۲۹ کودک بود که با بازی‌های مختلف، نقاشی و آموزش غیرمستقیم علاوه بر پر کردن اوقات فراغت این کودکان، با مفاهیم ابتدایی امداد و کمک‌های اولیه آشنا شدند.

محمودی در پایان یادآور شد: در طول اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بیش از ۸ هزار عدد بروشور، نقشه و سایر اقلام فرهنگی دربین مسافران توزیع‌شده است و ۹۶ نفر به روز عضو در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به عملکرد پست‌ها از شروع طرح از تاریخ ۲۸ ام اسفند ماه تا به امروز گفت: جمعا ۱۵ هزار مسافر با مراجعه به پست‌های نوروزی از خدمات ارائه شده شامل ۱۱۶۵ نفر از ایستگاه سلامت، ۱۱۹۳ نفر در فضای دوستدار کودک و ۵۰۲ نفر از خیمه نماز بهره‌مند شده و ۱۲ هزار و ۶۵۲ عدد اقلام فرهنگی و آموزشی دریافت نمودند.

انتهای پیام/ن.م

توزیع بیش از ۸ هزار عدد بروشور در پست‌های نوروزی هلال احمر آذربایجان غربی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.