ترافیک روان و ایمن در گلستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: به دلیل طوفان شب گذشته و پاکسازی برخی مواصلات استانی از موانع اکنون تردد ایمن و روان در استان برقرار است.

عادل مصدقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: با توجه به طوفان شب گذشته در استان که از غرب به سمت شرق و با سرعت بیش از ۷۵ کیلومتر بر ساعت استان را در نوردید با کمک نیرو‌های راهداری موانع جاده‌ها پاکسازی و تردد روان برقرار است.

مصدقی افزود: در بزرگراه‌های کردکوی _گرگان و گرگان _ آزادشهر و در منطقه دلند به دلیل طوفان شب گذشته سقوط چند تنه درخت باعث ترافیک شده بود که با حضور ماموران راهداری و آتش نشانی موانع رفع و جاده‌ها پاکسازی شدند.

وی ادامه داد: خسارت‌هایی هم به سیستم‌های روشنایی طولی جاده‌های غرب استان وارد شد که باعث خاموشی موقت جاده شده بود که اکنون با حضور نیرو‌های متخصص بخشی از نقص رفع شده و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

مصدقی افزود: در برخی حاشیه جاده‌ها که تابلو علائم برای طرح نوروزی نصب شده بود به صورت جدی آسیب دیدند که اکنون در حال به سازی هستند.

درایام نوروز ۳۷ اکیپ و ۴۰۰ نیروی انسانی و بیش از ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین اداره کل راهداری به صورت آماده باش برای ارائه خدمت به مسافران و گردشگران استان گلستان هستند.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

پاکسازی برخی مواصلات از موانع و تردد روان در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.