رشد14 درصدی تردد در محورهای استان اصفهان

رئیس پلیس‌ راه استان اصفهان گفت:در روز اول فروردین‌ماه در محورهای استان اصفهان 14 درصد ترددهای جاده‌ای رشد کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری  در رابطه با آمار ترددهای جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: در روز اولین فروردین‌ماه در محورهای استان اصفهان 14 درصد ترددهای جاده‌ای رشد کرده است.

وی افزود: پرترددترین راه‌ها، محور اصفهان- تهران و محور اصفهان- شهرکرد بوده که مجموعاً در مسیر رفت‌وبرگشت محور اصفهان- تهران بیش از 40 هزار تردد ثبت‌شده است و در مسیر رفت‌وبرگشت محور اصفهان- شهرکرد نیز بیش از 90 هزار تردد به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس‌ راه استان اصفهان با ارائه آمار مقایسه‌ای از میزان تصادفات جاده‌ای در روز اول فرودین ماه سال 97 نسبت به سال 96 بیان کرد: تمام تصادفات از نوع جرحی و خسارتی بودند.

پورقیصری در همین راستا اذعان کرد: در اولین روز سال 96 همچنین 11 فقره تصادف جرحی با 16 نفر مجروح به ثبت رسیده بود که این آمار در دوره مشابه سال 97 به 18 فقره تصادف جرحی با 27 نفر مجروح افزایش پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: آمار تصادفات خسارتی نیز در اولین روز فروردین‌ماه در سال 96 و سال 97 برابر بوده و تعداد 9 فقره تصادف خسارتی به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس‌ راه استان اصفهان در پایان اظهار داشت: مهم‌ترین دلیل رشد 64 درصدی تصادفات جرحی در اولین روز سال جاری نسبت به سال گذشته، عدم توجه رانندگان به جلو و ناتوانی در کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

محور اصفهان- شهرکرد در صدر آمار تردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار