وضعیت ارائه خدمات دارویی در ایام تعطیلات مطلوب است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:وضعیت ارائه خدمات دارویی در ایام تعطیلات مطلوب است.

 جلال غفارزاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی  در حاشیه بازدید سرزده و صمیمی از مراکز درمانی و داروخانه‌های سطح شهر ارومیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ تصریح کرد: خوشبختانه تمامی همکاران به نکات توصیه شده به نحو احسنت توجه و دقت دارند و وضعیت ارائه خدمات دارویی مطلوب است.
گفتنی است: در طی این بازدید تیم بازرسی متشکل از معاون غذا و دارو، مدیر نظارت بر امور دارو، مدیر تجهیزات پزشکی دانشکاه و هیات همراه از مراکز آموزشی و درمانی، داروخانه‌ها، انبار‌های دارویی، بخش‌های بستری، NICU، دیالیز و. بازدید و چگونگی ارائه خدمات دارویی، حضور مسئول فنی، قیمت گذاری نسخ، شرایط نگهداری داروها، وضعیت ملزومات مصرفی پزشکی، نحوه کارکرد و نگهداشت تجهیزات پزشکی و تکریم ارباب رجوع و... مورد بررسی قرار دادند.
معاون غذا و داروی ارومیه به دلیل حساسیت و تعدد مراجعین، بخش‌های اورژانس آیت ا... طالقانی و آیت ا... مطهری را در اولویت بازدید خود قرار داد و از نزدیک خدمات دارویی و ملزومات پزشکی مصرفی ارائه شده به بیماران را مورد توجه و نظارت قرار می‌دهد.
شایان ذکر است: در تعطیلات نوروزی امسال ۴۸ داروخانه در ایام تعطیلات نوروز فعال می‌باشد، که از این تعداد ۱۹ داروخانه شبانه روزی و ۲۹ داروخانه روزانه و نیز ۲۶ شرکت توزیع دارو در ارومیه آماده خدمات‌رسانی به هموطنان است.
معاون غذا و داروی استان آذربایجان غربی در پایان گفت: هم وطنان عزیز در صورت نیاز به راهنمایی و مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند جهت گزارش گیری، ارائه راهنمایی و پاسخ به شکایات مردمی در حوزه غذا و دارو با سامانه مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم ۱۹۰ به صورت ۲۴ ساعته و نیز شماره ثابت ۴- ۳۲۷۷۲۰۲۳ در ساعات ادارای همه ایام نوروز تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ن.م

فعالیت ۴۸ داروخانه در ایام تعطیلات نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.