کاهش تصادفات منجر به مرگ در جاده هراز

رییس پلیس راه آمل از کاهش تصادفات منجر به مرگ در جاده هراز خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ذبیحی نژاد رییس پلیس راه آمل با بیان اینکه حوزه استحفاظی پلیس راه آمل هراز بر اساس بررسی بازرسان محسوس و غیرمحسوس به عنوان حوزه ترافیکی استان شناخته شد، گفت: بیش از ۲۵ گشت پلیس راهم اعم از کمی ناجا، پلیس راه آمل و پلیس راه لاریجان در جاده هراز حاضر هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند پارسال شروع شد، گفت: از ۲۴ اسفندماه پارسال تا ۲ فرودین ۹۷ تصادف منجر به مرگ نداشتیم که در مقایسه با سال گذشته که ۴ فوتی داشتیم شاهد کاهش تصادفات منجر به مرگ دراین جاده بودیم.

سرهنگ ذبیحی نژاد تاکید کرد: رعایت مقررات توسط مردم و اطلاع رسانی مناسب اصحاب رسانه و صدا و سیما و حضور ماموران پلیس راه منجر به این اتفاق مبارک شد.

رییس پلیس راه آمل با بیان اینکه مسافرت‌های نوروزی از جاده هراز از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته شروع شده بود، افزود: به دلیل اینکه مردم مسافرت نوروزی خود را زودتر شروع کردند تا به حال شاهد گره ترافیکی در این جاده نبودیم، اما حجم ترافیکی محور هراز سنگین بود.

وی گفت:پیش بینی می‌شود که در زمان بازگشت مسافرین در بازه زمانی که از طریق رسانه ملی اعلام می‌شود شاهد یک طرفه شدن جاده هراز از محدوده آب اسک به سمت تهران اجرا کنیم.

وی افزود: آمدوشد وسایل نقلیه و مسافران نوروزی در جاده هراز در مقایسه با مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش یافته است که با توجه به دور اول سفر‌های نوروزی احتمالا شاهد افزایش تردد خواهیم بود.

انتهای پیام/آ

تصادف در جاده هراز کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار