خوشبختانه در سال جاری فضای خوبی برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شده است

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت:خوشبختانه در سال جاری فضای خوبی برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شده است و این روند تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری در رابطه با فعالیت اصناف در ایام نوروز اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی توسط واحدهایی که از قبل برنامه ریزی شده، در حال انجام است و کشیک‌های نوروزی طبق روال سال‌های گذشته پابرجا است.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری فضای خوبی برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شده است و این روند تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان در همین راستا بیان کرد: مباحثی همچون اسکان مسافران، پذیرایی و ارائه خدمات ازجمله خدمات فنی به مسافران با اصناف است و درواقع اصناف، میزبان اصلی مسافران در ایام نوروز و سایر ایام سال هستند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درصد جزئی از مسافران اسکان در هتل‌ها را انتخاب می‌کنند و با توجه به ظرفیت محدود اسکان هتل‌ها، مابقی اسکان توسط اصناف صورت می‌گیرد.

وی اذعان داشت: اتحادیه املاک مسؤولیت اسکان مسافران نوروزی را به‌طور مشخص به عهده دارد و بعضی از شب‌ها که شب‌های پیک محسوب می‌شود نیز اتحادیه املاک ظرفیت اسکان 70 هزار مسافر را در منازل استیجاری در سطح شهر دارد.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان در ادامه به بحث پذیرایی اصناف از گردشگران در این ایام اشاره کرد و گفت: رستوران‌ها آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند و در این زمینه خدمت‌رسانی به مسافران را انجام می‌دهند.

جهانگیری یادآور شد: یکی دیگر از خدماتی که به‌طور مشخص و سازمان‌یافته به مسافران نوروزی ارائه می‌شود، بحث خدمات فنی است و با توجه به اینکه اکثر مسافرت‌هایی که به اصفهان انجام می‌شود به‌وسیله خودرو شخصی است؛ در این زمینه نیز از دو ماه گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و در حال حاضر در سطح شهر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در رابطه با پوشش‌های مختلف کمپ‌هایی که در سطح شهر اصفهان برای اسکان مسافران نظیر باغ فدک دایر شده است نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و تهیه نان گرم به‌ صورت شبانه‌روزی نمونه‌ای از خدمات ارائه‌ شده است.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان در همین رابطه اضافه کرد: در مراکزی که مسافران نوروزی بیشتر اسکان می‌یابند نظیر اطراف میدان نقش‌جهان، مناطق تاریخی و اطراف پل‌ها، فعالیت نانوایی‌ها را به‌صورت شبانه‌روزی افزایش داده‌ایم.

جهانگیری در پایان اظهار داشت: اصناف طبق برنامه از پیش تعیین‌شده در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و بعد از ظهر امروز نیز به‌اتفاق معاون استاندار بازدید از مناطق مربوطه و سرکشی درزمینه نحوه خدمت‌رسانی اصناف به مسافران نوروزی صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

خدمت رسانی اتاق اصناف استان اصفهان به مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز 97 ، قیمت هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.