انجام بیش از هزار ماموریت اورژانس فارس در روز اول فروردین

هزار و ۲۳۴ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در روز نخست فروردین ۹۷ انجام شد.

انجام بیش از هزار ماموریت اورژانس فارس در روز اول فروردینمرادیان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان اینکه روز اول فروردین ماه ۱۳۹۷، نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ یک هزار و ۲۳۴ ماموریت ترافیکی را انجام دادند، گفت: بر این اساس ۴۹۵ ماموریت اورژانس شهری، ۴۱۶ ماموریت جاده ای، ۳۲۰ نفر با مراجعه به کمپ‌های نوروزی و ۳ مورد مربوط به مسمومیت با گاز مونوکسید کربن بوده است.

وی تعداد کل تصادفات را ۱۳۷ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۷۴ مورد مربوط به تصادف‌های شهری و ۶۳ مورد مربوط به تصادف‌های جاده‌ای بوده است.

مرادیان ادامه داد: با اعزام ماموران اورژانس به صحنه‌های تصادف، ۲۰۱ مصدوم تصادف به مراکز درمانی منتقل شده اند که از این تعداد نیز ۸۸ نفر مصدوم تصادف‌های شهری و ۱۱۳ نفر مصدوم تصادف‌های جاده‌ای بودند.

مرادیان ضمن ابراز آمادگی کامل اورژانس در ایام تعطیلات نوروزی برای ارایه خدمات به مردم و مسافران، تاکید کرد: در اولین روز از سال جدید به ۵ نفر با مسمومیت گاز CO (مونوکسید کربن) خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه شد که از این تعداد ۲ نفر در محل درمان و ۳ نفر دیگر به بیمارستان اعزام شدند.

مرادیان همچنین شمار کل ماموریت‌های انجام شده از ابتدای طرح امداد نوروزی توسط اورژانس هوایی را ۲ ماموریت عنوان کرد.

در طرح نوروزی امسال ۱۸۳ پایگاه اورژانس در جاده‌ها و شهر‌های استان فارس فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ر

ماموریت های اورژانس فارس در طرح امداد نوروزی

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار