وقوع 4 حادثه با 23 مصدوم و فوتی در کاشان

رئیس مرکز مدیریت و حوادث پزشکی دانشگاه علوم پزشكي كاشان، گفت: چهار حادثه تصادف و انفجار آبگرکن در دو روز اول سال 97 در کاشان 22 نفر مصدوم ویک کودک پنج ساله فوت شدند.

دکتر حسین ریاحی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: در حادثه اول روز سال با انفجار آبگرمکن که در کارگاه گلاب گیری نیاسر رخ داد سه نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام دو دستگاه آمبولانس به این کارگاه گفت: سه مصدوم

پس از اقدامات درمانی مناسب این حادثه برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند .

به گفته وی، یکی از مصدومین که پسری 10 ساله و تبعه کشور افغانستان بود دچار سوختگی درجه یک و دو از ناحیه سرو صورت ودست و پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی شد و برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم اصفهان انتقال یافت.

رئیس مرکز مدیریت و حوادث پزشکی دانشگاه علوم پزشكي كاشان تصریح کرد: دو مصدوم دیگر حادثه نیز که یک مرد ۴۵ ساله و خانم ۲۰ ساله بودند با شرایط مساعد در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شدند.

برخورد پژو با پراید در اتوبان کاشان- نطنز با 6 مصدوم

دکتر ریاحی حادثه دوم را مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو پژو و پراید در اول فروردین در اتوبان کاشان به طرف نطنز پنج کیلومتر بعد از عوارضی یادآورشد و گفت: کارشناسان این مرکز بلافاصله با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و 6 مصدوم پس از بررسی مصدومین و اقدامات درمانی مناسب، مصدوم این حادثه از طریق یک دستگاه آمبولانس هلال احمر برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال داده شدند.

دکتر ریاحی، افزود:تمامی این مصدومین دو پسر ۳و۱۰ ساله،یک دختر۶ ساله،دو خانم ۳۲و ۳۵ ساله و یک آقای ۳۴ساله از اعضای یک خانواده و خودرو پراید بودند بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه حال مصدومین مساعد گزارش داده شده است.

برخورد سه دستگاه خودرو سواری با 7 مصدوم

به گفته وی، سومین حادثه نیز در روز دوم فروردین مبنی بر تصادف سه دستگاه خودرو سمند،پژو و پراید در خروجی اتوبان قم کاشان به سمت اردهال رخ داد که هفت مصدوم برجای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کاشان، گفت:کارشناسان این مرکز بلافاصله با یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و مصدومین حادثه را پس از اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

دکتر ریاحی اظهارداشت: حال همگی مصدومین این حادثه نیز مساعد گزارش داده شده است.

واژگونی خودرو پرشیا در اتوبان نطنز،کاشان با 7 مصدوم

وی چهارمین حادثه ا مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پرشیا در اتوبان نطنز به کاشان، حوالی خرمدشت در روز دوم فروردین خاطرنشان کرد و گفت: کارشناسان این مرکز بلافاصله با سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی حال مصدومین و اقدامات درمانی مناسب 7سرنشین این خودرو را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

به گفته وی، 7سرنشین این خودرو که همگی اعضای یک خانواده بودند به جز کودک پنج ساله آنها که حالش وخیم بود با شرایط مساعد به بیمارستان بهشتی کاشان انتقال داده شدند.

دکترریاحی در پایان افزود: متاسفانه دختر پنج ساله متاسفانه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار