مدیرکل هواشناسی استان اصفهان گفت: در سال جدید اطلاع‌رسانی به‌موقع را در دستور کار قرار خواهیم داد تا کشاورزان در تولید محصولات غذایی داخلی نتیجه بیشتری داشته باشند و در راستای کاهش واردات فعالیتی انجام داده باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید بیرجندی ظهر امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: هواشناسی کشور در طی 9 ماه و در 11 استان از طریق اطلاع‌رسانی به‌موقع 422 میلیارد تومان به حفظ منابع صندوق بیمه محصولات کشاورزی کمک کرد و این رقم در استان اصفهان 55 میلیارد تومان بود.

وی افزود: در سال گذشته همه شهرستان‌های استان اصفهان به ایستگاه خودکار مجهز شدند، همچنین 5 نقطه از شهرستان‌ها به دستگاه‌های سنجش غبار و آلودگی مجهز شدند.

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان گفت: با توجه به نقشه راهی که مقام معظم رهبری در ابتدای امسال مشخص کردند، هواشناسی نیز کارگروهی مشخص می‌کند تا در راستای تولید محصولات کشاورزی داخلی گام بردارد.

وی بیان داشت: در سال جدید اطلاع‌رسانی به‌موقع را در دستور کار قرار خواهیم داد تا کشاورزان در تولید محصولات غذایی داخلی نتیجه بیشتری داشته باشند و در راستای کاهش واردات فعالیتی انجام داده باشیم.

بیرجندی عنوان کرد: با توجه به وضعیت بارش‌های پاییز و زمستان پیش باید در راستای استفاده از منابع آبی به صورت بهینه عمل کنیم.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار