حضور شریک کی روش در نشست خبری دیدار ایران و تونس همراه با سکوت ساکت

کارلوس کی روش در ادامه رفتارهای عجیبش بامداد میرزایی را در زمان برگزاری نشست خبری دیدار ایران و تونس در کنار خود نشاند.

حضور شریک کی روش در نشست خبری دیدار ایران و تونس همراه با سکوت ساکتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بامداد میرزایی، فردی است که در روز‌های اخیر به یکی از جنجالی‌ترین افراد فوتبال ایران تبدیل شده است و حمایت‌های عجیب و غریب کارلوس کی روش از این فرد ایرانی- کانادایی حواشی مختلفی را اطراف تیم ملی به وجود آورده است.

اقدام‌های مالی شبهه برانگیز میرزایی و شرکت فرانسوی تحت قراردادش در هماهنگی بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بحثی است که کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال تاکنون جواب قانع کننده‌ای درباره آن نداده اند و تنها با سکوت و حمایت از بامداد میـرزایی به این این ابهام‌ها دامن می‌زنند.

اوج کار این فرد به حضور تیم سیرالئون در ایران باز می گردد. او با فراهم کردن شرایط حضور تیمی از منتخب بازیکنان شاغل در لیگ سیرالئون که در چهار سال اخیر برگزار نشده است، درآمد خوبی کسب کرد، اما در کمال تعجب کارلوس کی روش در روزی که میرزایی برای پاسخگویی به اقدام‌های مالی اش از سوی نهاد‌های نظارتی مورد بازجویی قرار گرفته بود از او و شرکت تحت قراردادش به عنوان شریک تیم ملی نام برد و حتی در زمان برگزاری نشست خبری دیدار ایران و سیرالئون با دعوت از میرزایی پشت میز سخرانی و اعلام این امر که بامداد مسئول اجرایی تیم ملی است نشان داد علاقه ویژه‌ای به تداوم همکاری با چنین فردی دارد.

تیم ملی فوتبال ایران درحالی برای برگزاری دیدار دوستانه با تونس به این کشور سفر کرده است که برخلاف عرف رایج بین المللی فدراسیون فوتبال ایران هزینه اقامت در این کشور را پرداخت کرده است و حتی شنیده می‌شود میرزایی هم از برگزاری این بازی به درآمد خوبی رسیده است. با این وجود کی روش بازهم برای تقابل با منتقدان حضور چنین فردی در تیم ملی ایران ترجیح داد در نشست خبری پیش از بازی با تونس میرزایی را در کنار خود و مسعود شجاعی بنشاند. این درحالی است که محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون و مهدی خراطی مدیر اجرایی تیم ملی در سفر به تونس ملی پوشان کشورمان را همراهی می‌کنند، اما آن‌ها نسبت به این اقدام کی روش سکوت کرده اند تا سرمربی پرتغالی برای معرفی شریک تیم ملی از هر تریبونی استفاده کند.

انتهای پیام/

حضور میرزایی در نشست خبری تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
باید جلوی این کار گرفته بشه
آخرین اخبار