مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

ضرورت جلوگیری از نصب چادر در بلوار‌ها و معابر جمکران

جعفری گفت:باید از نصب چادر در بلوار‌ها و معابر جمکران جلوگیری شود،نظارتی در معابر و بلوارها برای تامین ایمنی وجود ندارد.

ضرورت جلوگیری از نصب چادر در بلوار‌ها و معابر جمکران به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ جعفری در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم که در محل ستاد اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین منطقه پنج برگزار شد، ضرورت جلوگیری از نصب چادر در بلوار‌ها و معابر محدوده مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و گفت: سازمان آتش‌نشانی تنها در فضاهای مشخص شده استقرار دارد و در معابر نظارت ایمنی وجود ندارد که این امر می‌تواند برای مردم مشکل‌ساز باشد.

وی با بیان اینکه اگر از همان ابتدا از چادرخواب جلوگیری نشود شاهد افزایش چشمگیر چادرها خواهیم بود گفت: بوستان‌ها و استراحت‌گاه‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای اسکان دارند و نیروهای ایمنی هم مستقر هستند و از بروز خطرات جلوگیری می‌کنند اما نظارتی در معابر و بلوارها بر تامین ایمنی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خواستار نظارت بیشتر بر روند چادرخواب در شهر شد و افزود: امسال حضور زائرین و مسافرین افزایش چشم‌گیری پیدا کرده اما با این وجود نباید مدیریت اسکان اضطراری را که می‌تواند برای مردم خطرساز باشد از دست بدهیم.

انتهای پیام/ش

خطرات اسکان نوروزی در چادرها

برچسب ها: نوروز ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار