بازگشت تیم ملی جوانان بانوان از سوچی روسیه

تیم ملی فوتبال بانوان جوانان پس از کسب عنوان سومی تورنمنت کوبانگ اسپرینگ بعدازظهر امروز وارد تهران شد.

بازگشت تیم ملی جوانان بانوان از سوچی روسیهبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتیال دختران زیر ۱۹ سال پس از کسب عنوان سومی تورنمنت کوبانگ اسپرینگ، بعدازظهر امروز وارد تهران شد و مورد استقبال نادره درودیان، رئیس دپارتمان کمیته بانوان در مرکز ملی فوتبال قرار گرفت.

گفتنی است، تورنمنت بین المللی سوچی (کوبان اسپرینگ) به میزبانی روسیه از ۲۵ اسفند برگزار شد که در آخرین دیدار تیم ملی بانوان جوانان برابر رومانی با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شد و عنوان سوم این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

هاجر دباغی و فاطمه شبان در این دیدار برای گلزنی کردند. هاجر دباغی به عنوان بهترین بازیکن در این دیدار انتخاب شد. ملی پوشان در اولین دیدار خود برابر روسیه به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

فاطمه شبان در این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. دومین دیدار نیز برابر کره شمالی برگزار شد که نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم ملی کره شمالی به پایان رسید. زهرا خدابخشی در این مسابقه عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان وارد تهران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار