السیسی: به زودی بر گروه‌های مسلح در سینا پیروز می‌شویم

عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر روز جمعه در بازدید از شبه جزیره سینا ابراز اطمینان کرد ارتش مصر به زودی بر گروه‌های «افراط گرای مسلح» فعال در این منطقه پیروز خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز؛ عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر روز جمعه در بازدید از شبه جزیره سینا ابراز اطمینان کرد ارتش مصر به زودی بر گروه‌های «افراط گرای مسلح» فعال در این منطقه پیروز خواهد شد.

رئیس جمهور این کشور در فاصله سه روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری که به احتمال قریب به یقین خودش پیروز آن خواهد بود، به شبه جزیره سینا سفر کرد. رای دهندگان مصری که می‌توانند از دوشنبه تا چهارشنبه آرای خود را در انتخابات ریاست جمهوری به صندوق‌ها بیندازند، باید از بین عبدالفتاح السیسی و یک نامزد تقریبا ناشناخته به نام موسی مصطفی موسی که از حامیان پیشین السیسی محسوب می‌شود، یکی را انتخاب کنند.

نامزد‌های جناح مخالف مصر ژانویه گذشته کناره گیری خود را از انتخابات ریاست جمهوری اعلام و تاکید کردند حزب حاکم برای فراهم کردن شرایط بقای السیسی در قدرت دست به اقدامات و ترفند‌های مرعوب کننده زده است. همان زمان سامی حافظ عنان که اصلی‌ترین رقیب السیسی محسوب می‌شد بازداشت و زندانی شد.

عبدالفتاح السیسی روز جمعه از یک پایگاه هوایی در شمال سینا بازدید کرد و با چند خلبان و نظامی مستقر در این پایگاه گفتگو کرد.

انتهای پیام/

رئیس جمهور مصر از پیروزی نزدیک بر گروه‌های مسلح در صحرای سینا خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار