کنایه سیدمحمود رضوی به برخی از رسانه های داخلی

سیدمحمود رضوی در توییتر به حاشیه‌سازی برخی کانال‌های تلگرامی علیه تبلیغات "لاتاری" واکنش نشان داد.

خواننده‌ی ترک وطن کرده، غیرت و عرق ملی بیشتری از برخی رسانه‌های بی هویت داخلی دارد!به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی "لاتاری" به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است که در سی‌و ششمین جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار به نمایش درآمد و در نوروز امسال به اکران عمومی درآمد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر از سوی هیئت داوران مورد توجه چندانی قرار نگرفت و تنها در بخش جلوه‌های ویژه بصری کاندیدای دریافت سیمرغ شد، این در حالی بود که اکثر کارشناسان و تماشاگران، لاتاری را فیلم قابل تحسینی می‌دانستند.

سوژه فیلمنامه این فیلم معضلی است که برخی دختران جامعه با آن روبرو هستند؛ دخترانی که به مقاصد مختلف به کشورهای حاشیه خلیج فارس فرستاده می شوند و مقصود اصلی فیلم، انتقاد از کسانی بود که این اتفاقات را می بینند اما از کنار آن می گذرند.

در روزهای اخیر یکی از کانال‌های تلگرامی با عنوان "تبلیغات نژادپرستانه فیلم لاتاری در فضای مجازی" مدعی شده بود که گروه تبلیغاتی فیلم لاتاری با تحریک احساسات مردم و رواج عرب ستیزی، به هر قیمتی به دنبال فروش فیلم خود است.

کنایه سیدمحمود رضوی به برخی از رسانه های داخلی

سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده این فیلم با انتشار پستی در حساب توییتری خود، به ادعای این کانال تلگرامی واکنش نشان داد. رضوی در توییتر نوشت:

"وقتی شادمهر عقیلی خواننده ی تَرک وطن کرده، در مقابل اماراتی‌ها غیرت و عرق ملی بیشتری از برخی رسانه‌ی بی هویت داخلی دارد! دیروز چند کانال قبیله‌گرای تلگرامی تبلیغات ملی گرای حامیان لاتاری در خصوص انتقام گیری از کشورهای عرب حاشیه خلیج‌فارس را نژادپرستی تعبیر کرده بودند."

خواننده‌ی ترک وطن کرده، غیرت و عرق ملی بیشتری از برخی رسانه‌های بی هویت داخلی دارد!

انتهای پیام/

واکنش رضوی به حاشیه‌سازی برخی کانال‌های تلگرامی علیه تبلیغات لاتاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.