سردار اشتری در قم مطرح کرد:

امسال فعالیت پلیس در مقابله با قاچاق کالا افزایش می‌یابد

فرمانده انتظامی کشور گفت:امسال پلیس با جدیت بیشتر وارد مبارزه با قاچاق کالا خواهد شد و در این راستا در کنار تولیدکنندگان خواهد بود.

بازدید سردار اشتری از محل قرارگاه نوروزی در عوارضی قم_تهرانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در جریان بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی(ع) در عوارضی قم_تهران با بیان اینکه فعالیت پلیس در مقابله با قاچاق کالا در سال جدید افزایش می‌یابد، گفت: امسال پلیس با جدیت بیشتری وارد مبارزه با قاچاق کالا خواهد شد و در این راستا در کنار تولیدکنندگان داخلی خواهد بود.

وی افزود: نیروی انتظامی با تمام قدرت برای حفظ امنیت تولیدکنندگان داخلی تلاش خواهد کرد و از همه امکانات و ظرفیت های خود برای صیانت از کالای داخلی بهره خواهد جست.

فرمانده انتظامی کشورهمچنین خاطرنشان کرد: همه یگان های پلیس در سراسر کشور هم ملزم شدند در حد مقدور نیازهای خود را از محصولات داخلی تامین کنند.

سردار اشتری عملکرد بیش از نیم میلیون نیروی فعال در طرح نوروزی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با تلاش دستگاه‌های مختلف امدادی، خدماتی و انتظامی تلفات انسانی در کشور تا کنون 5 درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: همچنین پلیس با تمام امکانات در همه محورها، اماکن عمومی و مرزها با اقتدار حضور دارد و هم اکنون کشور در بهترین وضعیت بسر می برد.

گفتنی است:فرمانده ناجا قرار است امروز با برخی از علما و مراجع تقلید دیدار داشته باشد.

انتهای پیام/ش

سفر سردار اشتری به قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.