آتش نشانی در تیر 96؛

آتش سوزی و انفجار جان زن تنها را گرفت

در این بخش خبری می‌توانید مهمترین اخبار آتش سوزی چهارمین ماه سال ۹۶ را بخوانید.

مهمترین حوادث آتش سوزی در اردیبهشت ۹۶

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه نگاهی به حوادث آتش سوزی در تیر ۹۶ داریم.

 آتش سوزی یک کارخانه صنعتی در جاده مخصوص کرج

در نخستین روز تیر ماه آتش سوزی یک کارخانه صنعتی در جاده مخصوص کرج به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیرو‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

در فضایی هزار و ۵۰۰ متری ضایعات وجود داشت که دچار حریق شده و در حالی که هنوز به انبار‌های مجاور سرایت نکرده بود آتش نشانان خود را به محل حادثه رساندند و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و نهایتا آتش مهار شد و خوشبختانه حادثه هم تلفات و مصدومی نداشته است.

 انفجار شدید یک ساختمان در خیابان خاوران

در هشتم تیر ماه یک مورد انفجار در یک ساختمانی در جاده خاوران به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیرو‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

در طبقه سوم یک منزل سه طبقه مسکونی قدیمی انفجار شدیدی رخ داده که بر اثر این انفجار بخش زیادی از این طبقه تخریب و به دو طبقه پایین‌تر نیز خساراتی وارد شده بود همچنین بر اثر شدت انفجار، شیشه، در و پنجره‌های ۶ ساختمان اطراف محل حادثه نیز شکسته بود؛ که با حضور آتش نشانان ۲ جوان که بر اثر این انفجار مجروح شدند از داخل ساختمان خارج و تحویل عوامل اورژانس شد و محل ایمن سازی شد.

انفجار در ساختمانی و مرگ یک زن

هفدهم تیر ماه یک مورد انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان مختاری به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیرو‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه ۱۲ واحد مسکونی بود که در طبقه سوم یک واحد ۴۷ متری انفجار شدیدی روی داده بود که منجر به آتش سوزی شده بود؛ که بر اثر این حادثه یکی از ساکنان که یک خانم بود جان خود را از دست داد. البه تعدادی از ساکنان که در ساختمان گرفتار شده بودند از ساختمان خارج شدند و آتش مهار و محل ایمن سازی شد.

 آتش سوزی گسترده ۲ انبار لوازم خودرو در میدان بهارستان

در بیست و ششم تیر ماه آتش سوزی گسترده در یک انبار لوازم تزئینی خودرو در میدان بهارستان به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیرو‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

در حیاط یکی از ساختمان‌ها که انباری به وسعت ۱۵۰ متر با سقف شیروانی پلاستیکی که داشت دچار آتش سوزی شد؛ که آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و نهایتاً آتش مهار شد، اما ۲ تن از آتش نشانان دچار دودگرفتگی شده بودند ک. هتحویل عوامل اورژانس شده بود.

حریق در بوستان یاس فاطمی

در سی و ام تیر ماه ظهر امروز آتش سوزی در بوستان یاس فاطمی به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیرو‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش نشانان به محل حادثه رسیدند و و اجازه سرایت شعله‌های آتش به درختان جنگل را ندادند و آتش مهار شد و خوشبختانه این حادثه تلفات نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار