حدود 30 مکتب در هلمند به سنگر تبدیل شده است+تصاویر

مسئولان ریاست معارف هلمند از بسته شدن 20 تا 30 باب مکتب در این ولایت ابراز نگرانی کرده و می گویند که نیروهای ارتش از این مکتب ها به عنوان سنگر استفاده می کنند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان ریاست معارف هلمند از بسته شدن 20 تا 30 باب مکتب در این ولایت ابراز نگرانی کرده و می گویند که نیروهای ارتش از این مکتب ها به عنوان سنگر استفاده می کنند.

داودشاه اسپاری، رئیس معارف هلمند می‌گوید که این ریاست برای بازگشایی مکتب‌ها چندین بار استعلام‌هایی را عنوانی والی و قومندانی امنیه فرستاده اند اما تاکنون در این زمینه همکاریی صورت نگرفته و مشکل همچنان پابرجاست.

شهروندان ولسوالی نادعلی می‌گویند که نیروهای امنیتی از مکتب ها به عنوان سنگر استفاده می‌کنند و این موضوع آنها را از آموزش محروم کرده است.

حدود 30 مکتب در هلمند به سنگر تبدیل شده است + تصویر

حدود 30 مکتب در هلمند به سنگر تبدیل شده است + تصویر

شهروندان این ولسوالی می‌افزایند: نیروهای امنیتی پس از بیرون راندن طالبان از ولسوالی نادعلی در مکتب‌ها مستقر شده اند. به گفته آنها همه ساختمان و وسایل مکتب تخریب شده اند.

سلام وطندار نوشت: به گفته مسئولان ریاست معارف هلمند، بر اساس طرح جدید این ریاست کار بازسازی مکتب‌هایی که در جنگ‌های اخیر تخریب شده اند به زودی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.