معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

اضافه شدن ۳۰ درصد به ظرفیت پارکینگ طالقانی اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای رفاه حال شهروندان در ایام نوروز ۳۰ درصد به ظرفیت پارکینگ طالقانی اضافه شده و امیدواریم با اقدامات انجام شده بتوانیم شعار «نوروز بی حادثه» را محقق کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی اظهارکرد: در این روزها به غیر از خیابان‌های اطراف محدوده تاریخی شهر از جمله هاتف، حافظ، چهارباغ پایین و باغ گلدسته در سایر معابر شهری ترافیک روان بوده و خوشبختانه حادثه‌ای نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه پارکینگ‌های شهر ظرفیت خالی دارد و مشکلی برای جای پارک خودروهای شهروندان و مسافران وجود ندارد، افزود: برای رفاه حال شهروندان در ایام نوروز ۳۰ درصد به ظرفیت پارکینگ طالقانی اضافه شده و امیدواریم با اقدامات انجام شده بتوانیم شعار «نوروز بی حادثه» را محقق کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: تمام معابر شهر خط کشی شده و نظم و زیبایی خوبی در شهر دیده می‌شود، از این رو شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، تردد بین خطوط و انتخاب مسیر قبل از حرکت می‌توانند به ماندگاری خط کشی‌ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان در این ایام به صورت سه شیفت به منظور ساماندهی ترافیک فعالیت می‌کند، گفت: مرکز کنترل ترافیک با زمانبندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نسبت به تخلیه معابر در محدوده مرکزی شهر اقدام می‌کند تا شاهد راهبندان نباشیم.

صلواتی تصریح کرد: دوربین‌های ثبت تخلف محدوده زوج و فرد تا ۱۵ فروردین ماه غیرفعال است و بعد از این تاریخ، جریمه‌ها با جدیت اعمال خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نوروز 97 ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار