باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

گرد و غبار مهمان ناخوانده تهران در نوروز

هوای پایتخت به دلیل گرد و غبار در چهارمین روز فروردین ماه در شرایط ناسالم قرار گرفت.

گرد و غبار میهمان ناخوانده تهران در نوروزبه گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود خلوت شدن پایتخت به بهانه نوروز در طول این روزها و سفر اغلب تهرانی ها به خارج از شهر، تهران در چهارمین روز از سال جدید هوای ناسالمی را به خود دید.

بر اساس این گزارش در حال حاضر در خیابان ها و معابر پایتخت که خبری از ترافیک و اجرای طرح زوج و فرد نیست اما باز هم شاخص های آلودگی هوا در وضعیت ناسالم قرار گرفته اند.

همچنین کارخانه ها نیز در این روزها به حالت نیمه تعطیل درآمده اند و نکته قابل تامل اینجاست که دلیل این آلودگی گرد و غباری است که منشا آن هنوز مشخص نشده است.

در این خصوص محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آلودگی هوای شهر تهران اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران ،وضعیت کیفی هوای تهران هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

رستگاری خاطرنشان کرد: علت آلودگی هوای شهر تهران گرد و غبار است اما منشا این گرد و غبار مشخص نبوده و در این خصوص منتظر اعلام منشا آلودگی هوای شهر تهران از طرف سازمان هواشناسی هستیم.

آن دسته از اهالی پایتخت که مجال و فرصت مسافرت پیدا نکرده اند، حال باید باز هم مثل بسیاری از روزهای سال گذشته با آلودگی هوا دست و پنجه نرم کنند.

انتهای پیام/

علت آلودگی هوای تهران در نوروز 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار