جست وجو برای یافتن جسد‌های پنج تبعه افغان در بوشهر ادامه دارد

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتی استان بوشهر گفت: پنج تبعه کشور افغانستان عصر روز گذشته در هنگام شنا کردن در رودخانه‌مند در بخش کاکی این شهرستان غرق شدند که جست و جو برای یافتن جسد‌های آن‌ها ادامه دارد.

جست وجو برای یافتن جسد‌های پنج تبعه افغان در بوشهر ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید بردستانی گفت : هفت تبعه کشور افغانستان در حال شنا کردن در رودخانه‌مند در پنج کیلومتری غرب شهر کاکی و کنار امامزاده 'پیر موسی' روستای مسیله بودند که پنج نفر آنان به دلیل آشنا نبودن با فن شنا غرق شدند.

وی اضافه کرد: در پی اعلام خبر غرق شدگی این افراد چند تیم هلال احمر و نیرو‌های مردمی منطقه تلاش برای یافتن اثری از غرق شدگان آغاز کردند که تاکنون بی نتیجه بوده است.

معاون فرماندار دشتی ادامه داد: با هماهنگی مدیرکل ستاد بحران استان بوشهر یک تیم غواص برای جست وجو به منطقه اعزام شده اند و تلاش‌ها برای یافتن غرق شدگان ادامه دارد.

بردستانی بیان کرد: با توجه به عمق حدود چهار متری و سرعت پایین آب رودخانه به احتمال زیاد جسد‌ها از نقطه حادثه جابه جایی زیادی نداشته باشند.

رودخانه‌مند از پر آب‌ترین رودخانه‌های استان بوشهر است که در شهرستان دشتی و در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

انتهای پیام/م

پنج تبعه کشور افغانستان در رودخانه مند غرق شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.