در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دلیل بازی امیررضا دلاوری در سریال هیئت مدیره چه بود؟

بازیگر نقش «سالار» در سریال هیئت مدیره، از دلایل حضور و نقش‌آفرینی خود در این سریال گفت.

امیررضا دلاوری، بازیگر سریال هیئت مدیره در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دلایل نقش‌آفرینی‌ در سریال نوروزی شبکه پنج سیما اظهار کرد: من در وهله اول به خاطر حضور مازیار میری این نقش را پذیرفتم. پیش از این امکان همکاری با او  را نداشتم، ولی تقریبا همه کارهایش را دیده بودم و دوست داشتم. به همین دلیل، با پروژه هیئت مدیره همکاری کردم و از بابت این کار خوشحالم. در وهله دوم نیز به خاطر کاراکتر «سالار» با پروژه همراه شدم؛ زیرا این کاراکتر برایم جالب بود و به نظر می‌رسید که جای کار زیادی برای من داشته باشد.

وی افزود: من آدم‌هایی مثل سالار را دیده بودم و آن‌ها را کنار هم گذاشتم. تلاش کردم ویژگی هایشان را مال خودم کنم و کاراکتری به نام سالار را خلق کنم.

این بازیگر در پاسخ به اینکه بازخوردهای مردم  را  چگونه ارزیابی می کند،  تصریح کرد: من با کامنت‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد به زبان خودمانی حال کردم؛ مخاطبان خدا را شکر از سریال و قصه راضی هستند.  در روز‌های گذشته زیاد از خانه خارج نشده ام و از نزدیک با مردم درباره سریال هم صحبت نشده ام.

دلاوری در خصوص ویژگی خاص سریال «هیئت مدیره» نسبت به سایر پروژه‌هایی که تا به امروز با آن‌ها همکاری کرده است، گفت: ویژگی سریال هیئت مدیره در مدل کاراکتری است که نقشش را بازی می‌کنم. سعی می‌کنم هر کارم با کار‌های قبلی تفاوت داشته باشد، حالا اگر هم پیشنهاد متفاوتی نباشد تلاش می‌کنم چند سالی را بین کاراکتر‌های مشابه فاصله بیندازم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار تصویربرداری سریال «هیئت مدیره» هنوز تمام نشده است؛ زیرا پخش آن بعد از تعطیلات عید هم ادامه خواهد داشت. کار روی سریال «آنام» هم شب عید تمام شد و کاری هم با عنوان «گروهان بلال» داشتم که تصویربرداری آن هم در شب عید تمام شد. در طول تعطیلات نوروز هم ۲،۳ کار به من پیشنهاد شده که بعید می‌دانم فعلا آن‌ها را انجام بدهم.

انتهای پیام/

 

امیررضا دلاوری از تجربه بازی در سریال نوروزی گفت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.