مدیر عامل سد و نیروگاه دز گفت: سد دز از ۲۹ اسفند آماده استقبال و میزبانی از مسافران نورزوی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید رئوفی نسب، مدیر عامل سد و نیروگاه دز بیان داشت: روزانه جمع زیادی از مسافران نوروزی از جاذبه های سد دز بازدید و از نزدیک با ‏این سد آشنا می شوند که از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز شنبه بیش از 21 هزار مسافر نوروزی از جاذبه ‏های سد دز در شمال خوزستان دیدن کردند.

وی افزود: تعطیلات نوروز سال گذشته  استقبال بسیار خوبی از سد دز شد و امسال نیز این بازدیدها ‏افزایش چشمگیر داشته است.‏

رئوفی نسب  عنوان کرد: تمهیدات لازم برای رفاه مسافران بازدید کننده مهیا شده و کارکنان این سد در ‏بخش های مختلف از جمله روابط عمومی، حراست، خدمات و واحد ایمنی برای رفاه هرچه بیشتر هموطنان در ایام نوروز مشغول فعالیت هستند.

مدیر عامل سد و نیروگاه دز اشاره به ایمن بودن جاده های سد داشت و افزود:نقاط مورد بازدید سد دز از ابتدای جاده منتهی به سد تا تاج سد،در ‏کنترل بوده تا محیطی امن با ایمنی بالا برای بازدیدکنندگان فراهم ‏شود و مجموعه سد و نیروگاه دز آماده ارایه ‏خدمات به بازدید کنندگان در ایام نوروز از ساعت 8 صبح تا 16 عصر می باشد.

گفتنی است؛ سد و نیروگاه دز به عنوان نخستین نیروگاه برق آبی بزرگ کشور در 23 کیلومتری شمال ‏شرقی شهر اندیمشک قرار دارد و ظرفیت تولید 520 مگاوات ساعت انرژی دارد.

انتهای پیام/م

بازدید گردشگران از سد دز

برچسب ها: نوروز ، سد دز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.