استقبال خوب گردشگران از نمایشگاه صنایع دستی در منطقه آزاد چابهار

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و غذا‌های محلی استان‌های مختلف کشور در منطقه آزاد چابهار با استقبال بسیار خوب گردشگران و مسافران نوروزی مواجه شده است.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  افتتاح این نمایشگاه از جنس حمایت از کالا‌های ایرانی نقش مهمی در افزایش تولیدات داخلی و اشتغالزایی برای مردم بومی به ویژه زنان دارد.

طاهره شهرکی افزود: نامگذاری سال جدید با نام 'حمایت از کالای ایرانی' از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای برپایی چنین نمایشگاه‌های صنایع دستی، سوغات و غذا‌های محلی در سراسر کشور است.

وی گفت:ارائه انواع غذا‌های محلی سیستان و بلوچستان و صنایع دستی زنان و مردان بلوچ و سیستانی در این نمایشگاه‌ها می‌تواند علاوه بر اشتغال و سود آوری به معرفی آداب و رسوم و فرهنگ غنی این منطقه به مردم سراسر کشور کمک کند.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروزی میزبان مسافران و گردشگران است تا بتوانند سوغات، هدایا و کالای اصیل اقوام ایرانی را تهیه کنند.

طاهره شهرکی افزود:این نمایشگاه صنایع دستی با حضور ۱۴ استان کشور در منطقه آزاد چابهار افتتاح شده و تا پایان تعطیلات نوروزی برای خرید عموم مسافران و گردشگران دایر است.

انتهای پبام/گ

نمایشگاه صنایع دستی در چابهار

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار