جاذبی با توجه به وزش باد شدید در دو روز آینده در قم گفت:مدیران استانی تمهیداتی را در نظرگیرند تا مسافرانی که در سطح بوستان‌ها اسکان پیداکرده‌اند با مشکل روبه‌رو نشوند.

وزش باد شدید در انتظار مسافران نوروزی قم به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛جاذبی،معاون اداره کل هواشناسی استان قم در جلسه ستاد تسهیلات استان که با حضور سیار، فرماندار قم و جمعی از مدیران و اعضای دستگاه‌های اجرایی امروز برگزار شد. اظهار کرد: با توجه به‌پیش بینی‌های صورت گرفته از بعدازظهر امروز وزش باد شدید در استان قم شروع‌شده و در اواخر شب برشدت آن افزوده خواهد شد، وزش باد در قم روز یکشنبه به 60 کیلومتر در ساعت خواهد رسید که بسیار شدید است.

وی افزود: با توجه به اینکه وزش باد شدید از ناحیه کشور عراق بوده همراه با گردوغبار و پدیده ریز گرد می‌تواند باشد، از وزش باد شدید از روز دوشنبه در استان قم کاسته شده و وضعیت آب و هوایی استان در وضعیت عادی قرار خواهد گرفت.

 معاون اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به وضعیت دمای استان در روزهای آینده عنوان کرد: میانگین وضعیت دمای استان تا پایان هفته جاری بین 30 تا 34 درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود اما از ابتدای هفته آینده تا پایان آن کاهش 10 درجه‌ای دما در استان قم را شاهد هستیم.

جاذبی عنوان کرد: با توجه به وزش باد شدید در استان قم در دو روز آینده باید مدیران استانی تمهیداتی را در نظرگیرند تا مسافرانی که در سطح بوستان‌های استان اسکان پیداکرده‌اند با مشکل روبه‌رو نشوند.

انتهای پیام/ش

وضعیت جوی قم در روزهای آینده

 

برچسب ها: هواشناسی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار