رئیس پلیس راه قم؛

افزایش بار ترافیکی در محورهای قم

رئیس پلیس راه قم از رانندگان خواست با توجه افزایش بار ترافیکی محورهای استان در پایان موج اول سفرهای نوروزی از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

افزایش بار ترافیکی در محورهای قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ پناهی، رئیس پلیس راه استان قم از ورود بیش از 1میلیون و 300هزار خودرو به استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش حدود 12درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در این مدت حدود 3میلیون و 300هزار تردد نیز در سطح کل محورهای استان قم ثبت شده است.

رئیس پلیس راه قم گفت: در حال حاضر محورهای قم به تهران، سلفچگان به قم، کاشان به قم و کمربندی امام علی(ع) دارای بارترافیکی سنگین و روان است.

پناهی از رانندگان خواست با توجه افزایش بار ترافیکی محورهای استان قم در پایان موج اول سفرهای نوروزی از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به ترافیک پرحجم کنونی در جاده‌های استان توجه بیشتر به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص حفظ فاصله طولی با خودروی مقابل لازمه سفر ایمن است.

 رئیس پلیس راه قم با بیان اینکه از 24 اسفند و شروع طرح نوروزی پلیس راه تا کنون 4نفر در سوانح رانندگی حوزه استان قم جان خود را از دست داده اند خاطر نشان کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز، بی توجهی به جلو و خستگی و خواب آلودگی دلایل اصلی بروز سوانح جاده ای بوده است.

انتهای پیام/ش

وضعیت تردد خودروها در محورهای موصلاتی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار