کشف مجسمه شبیه به فرازمینی ها در مریخ! +فیلم

تصویر یک صورت سنگی عجیب و شبیه به موجودات فضایی که توسط کاوشگر ناسا در مریخ تهیه شده است احتمال وجود حیات فرازمینی ها را قوت بخشیده است.

کشف مجسمه شبیه به فرازمینی ها در مریخ! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویر یک صورت سنگی عجیب و شبیه به موجودات فضایی که توسط کاوشگر ناسا در مریخ تهیه شده است احتمال وجود حیات فرازمینی ها را قوت بخشیده است. این صورت عجیب  در سال 2005  توسط این کاوشگر بر روی سیاره سرخ کشف گردید و بر روی وبسایت ناسا منتشر شد اما به تازگی توسط برخی کاربران بر روی این وبسایت پیدا شده است.

ناسا نام این تصویر را "مجسمه آدم فضایی ها " یا   Chryse Alien نامید و در توضیح این عکس تاکید کرد که یک سنگ آسمانی پس از برخورد با سطح مریخ و در اثر فرسایش تدریجی بدین شکل درآمده است.

اما انتشار این عکس با واکنش " اسکات سی وارینگ" پژوهشگر معروف در زمینه حیات فرازمینی ها همراه بود. او در این خصوص گفت که این تصویر  فراتر از تنها یک سنگ آسمانی می تواند باشد. اسکات افزود : " این حفره در 26 ژانویه سال 2005 بر روی مریخ کشف شده و تاکنون هیچ کسی از آن خبر نداشته است! ناسا نام آن را مجسمه فرازمینی ها نامیده! بله. شما درست شنیدید. ناسا  آن را بنام فرازمینی ها نامگذاری کرده است!"

بنا به باور اسکات حکاکی روی این سنگ نمی تواند  بصورت طبیعی بوجود آمده باشد.

انتهای پیام/

آیا این عکس حیات فرازمینی ها در مریخ را ثابت می کند؟

برچسب ها: جذاب ترین ها ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۵:۵۰ ۲۴ دی ۱۳۹۹
نه خب اون تصوری که ما از فرازمینی ها داریم بر اساس قضیه واقعی نبوده فقط یه شکل تخلیه و هر کس میتونه نظر خودش رو راجع بهش بده. این هم خیلی حکاکی یا شکل خاصی به نظر نمیاد ممکنه توسط هر عامل طبیعی به وجود اومده باشه
Germany
اریا
۰۱:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
به نظر میاد یکیشون با صورت نقش زمین شده
آخرین اخبار