رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان خبر داد؛

مصدوم شدن 12 نفر در سوانح رانندگی خوزستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع 3 سانحه رانندگی در جاده های استان و مصدوم شدن 12 نفر در پنجمین روز از فروردین ماه 97 خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ساعت 13 و 21 ظهر 5 فروردین ماه، واژگونی یک دستگاه سمند در محور اندیمشک-شوشتر سبب مصدوم شدن 4 نفر شد.

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و مصدومان را بوسیله آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) منتقل کردند.

میرخشتی در ادامه اذعان داشت: در ساعت 13 و 30 دقیقه نیز در محور بستان-سوسنگرد یک سانحه رانندگی دیگر به وقوع پیوست و یک دستگاه سواری پراید واژگون شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان اینکه در این حادثه 5 نفر دچار مصدومیت شدند، افزود: مصدومان به وسیله آمبولانس به بیمارستان شهید چمران سوسنگرد منتقل شدند.

وی بیان داشت: همچنین در ساعت 14 و 45 دقیقه نیز واژگونی یک دستگاه سمند در محور هندیجان- دیلم سبب مصدومیت 3 نفر شد که بوسیله آمبولانس مرکز 115 به بیمارستان انتقال یافتند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: خوشبختانه این حوادث منجر به فوت شخص یا اشخاصی نشد.

انتهای پیام/گ

وقوع 3 سانحه رانندگی 12 نفر را راهی بیمارستان کرد

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.