فردا آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری فردا ٧ فروردین فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره موسیقی کویرنشینان ارسال کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛گفت: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری فردا ،روز سه شنبه ۷ فروردین ۹۷، فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره موسیقی کویرنشینان ارسال کنند.

محمود دهقانی هراتی افزود: این جشنواره در دو بخش استانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

به گفته وی در بخش منطقه‌ای استان‌های یزد، کرمان، کرمان جنوب، اصفهان، خراسان جنوبی و سمنان در این جشنواره شرکت می‌کنند.

وی گفت: جشنواره موسیقی کویرنشینان با هدف پاسداشت قرن‌ها تلاش مردمان صبور خطه کویر درحفظ حیات و یادآور همراهی و همدلی هنرمندان پرتلاش موسیقی با فرازهاى درخشان معاصر کشورمان برگزار می‌شود.

 دهقانی افزود: این جشنواره در بخش استانی در دوبخش رقابتی و جنبی درشاخه‌های گروه نوازی موسیقی ایرانی و گروه نوازی موسیقی پاپ برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان با توجه به تمدید تا ٧ فروردین ٩٧ برای شرکت در این جشنواره فرم‌ها و نمونه آثار لازم را به دبیرخانه این جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است ارسال نمایند.

وی تاکید کرد: برای شرکت در جشنواره موسیقی کویرنشینان محدودیت سنی وجود ندارد و رییس هیات داوران فردین خلعتبری از اساتید برجسته موسیقی است.

این مقام مسئول در عین حال در خصوص جشنواره منطقه‌ای موسیقی کویرنشینان نیز گفت: این جشنواره هم درشاخه‌های گروه نوازی موسیقی کلاسیک ایرانی، آهنگسازی موسیقی ایرانی، آهنگسازی ارکسترال و پژوهش برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این جشنواره را اواخر فروردین ماه سال آینده اعلام کرد.

انتهای پیام/ ی

مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد تا پایان وقت اداری فردا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار