استاندار همدان خبر داد:

رشد 34 درصدی سفرهای نورزی به همدان

استاندار همدان  از رشد ۳۴ درصدی سفرها به استان و افزایش ۵۴ درصدی بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان همدان خبر داد.

رشد 34 درصدی سفرهای  نورزی به همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در دیدار نوروزی باکارکنان و پرسنل ناجا استان همدان ، گفت: فرمانده انتظامی استان همدان در عین تواضع و فروتنی فرمانده ای با اقتدار و محکم است که علمی و شبانه روزی کار می کند.

وی با قدردانی از تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی توسط نیروی انتظامی، گفت: هیچ عنصری و بازویی مانند نیروی انتظامی پرتلاش ترین خدمتگزار مردم نیست و ناجا روز و شب وفاداری و خدمتگزاری خود به نظام را ثابت می کند و در همه شرایط در خدمت مردم است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد های مهم بین المللی در سال جاری در همدان بیان کرد: امسال سه رویداد مهم جشنواره پویانمایی، اجلاس پایتخت گردشگری آسیایی و اجلاس جهانی گردشگردی را در همدان میزبان هستیم که نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت این رویدادها را بر عهده دارد.

نیکبخت با اشاره به برگزاری رویدادهای بین المللی در استان همدان  که در امنیت کامل، در سال ۹۷ برگزار خواهد شد، گفت: امیداوریم این خود زمینه ای  در جذب سرمایه گذاری بهتر را برای استان همدان فراهم کند.

استاندار همدان  با اشاره به اینکه  استان همدان در بهبود کسب و کار در کشوررتبه اول را کسب کرده است، گفت: بدون کمک نیروی انتظامی این نتیجه کسب نمی شود.

وی همدان افزود: با امنیت خوب استان بزودی نزدیک یک هزار میلیارد تومان پروژه در این استان به بهره بدراری خواهد رسید.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعار سال۹۷ را اقتصادی و در حمایت از کالاهای ایرانی اعلام کردند، تاکید کرد: باید در مبارزه با قاچاق و افزایش کیفیت کالاها، و افزایش احساس امنیت برای فعالیت اقتصادی، تلاش کرد .

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا مسیر تحقق شعار سال را هموار می‌کند.

استاندار همدان به افزایش سفرها نوروزی به استان اشاره کرد و گفت: اقامت در استان همدان در ۴ روز اول امسال ۳۴ درصد رشد و  بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی این استان نیز ۵۴ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید براینکه این افزایش نتیجه ارتقا امنیت در استان و همراهی و راهنمایی مسافران در سال های قبل است، گفت: استان همدان شرایط لازم را برای رونق بیشتر گردشگری دارد و با احساس امنیت گردشگران، این شرایط بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

 رشد سفرهای نوروزی به استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.