گسترش رشته ورزشی بهکاپ در مدارس قم

دلاوری گفت:به همت کمیته بهکاپ هیئت،با آموزش رشته ورزشی بهکاپ در مدارس توسط خانم‌هامحمدی که از قهرمانان این رشته ورزشی هستند،گام مهمی در راستای گسترش این ورزش برداشته شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رضا دلاوری،رئيس هیأت گلف استان قم،گفت:پاک‌سازی تالاب بهشت معصومه قم به همت و برنامه‌ریزی کمیته محیط زیست انجمن بهکاپ هیأت گلف استان قم،با حضور اعضای این هیأت و با همکاری اداره کل محیط زیست استان انجام گرفت.

وی در ادامه از برگزاری جلسه بررسی عملکرد کمیته‌های بانوان هیأت گلف قم در دفتر این هیأت ورزشی خبر داد و افزود: این مهم به منظور شناسایی راهکارهای مناسب برای توسعه گلف، مینی‌گلف، بهکاپ، وودبال و دیگر رشته‌های زیر مجموعه هیأت در بخش بانوان و کسب موفقیت در سال جدید برگزار شد.

وی سپس به آموزش و آشنایی با ورزش مینی‌گلف در جشنواره ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء اشاره و اضافه کرد: این جشنواره در سالن ورزشی شهید رضائیان قم برگزار شد و هیأت گلف نیز یک غرفه اختصاصی داشت و در آن با پیگیری کمیته آموزش هیات، در راستای معرفی رشته‌های مینی‌گلف و وودبال و آموزش این رشته‌ها اقدام شد.

رئیس هیأت گلف استان قم سپس به آموزش رشته ورزشی بهکاپ در مدارس قم اشاره و بیان کرد: به همت کمیته بهکاپ هیئت، با آموزش رشته ورزشی بهکاپ در مدارس توسط خانم‌ها الهام محمدی و فاطمه محمدی که هر دو از قهرمانان این رشته ورزشی هستند، گام مهمی در راستای گسترش این ورزش برداشته شده است.

دلاوری به برگزاری یک دوره مسابقه مینی‌گلف آقایان در قم اشاره ویادآورشد: این مسابقه در دو گروه حرفه‌ای و مبتدی به میزبانی زمین مینی‌گلف مجموعه شهید حیدریان قم برگزار شد و در بخش حرفه‌ای سعید صفرپور، وحید طبیبی و محمدحسین عالی‌پناه به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم مسابقات شدند، ضمن اینکه در بخش مبتدی علی شکروی، متین بختیاری‌زاده و عباس دعوتی روی سکوهای برتر جای گرفتند.

انتهای پیام / ح

پاك‌سازی تالاب بهشت معصومه قم توسط ورزشكاران گلف

برچسب ها: سرویس ورزشی ، گلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.