ماراتن سخت انتخاب شهردار کامیاران؛

۴ نفر از اعضای شورای شهر در مراسم حضور نیافتند

مراسم تودیع و معارفه شهردار کامیاران در حالی در این شهر برگزار شد که از ۷ نفر اعضاء شورای شهر کامیاران ۴ نفر آنان در مراسم حضور نیافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛مراسم تودیع و معارفه شهردار کامیاران عصر امروز در حالی با حضور برخی مسئولان استان و شهرستان در سالن جلسات فرهنگسرای این شهر برگزار شد، که از ۷ نفر اعضاء شورای شهر کامیاران ۴ نفر آنان در مراسم حضور نیافتند.

براساس این گزارش؛ «کاوه کریمی» به‌عنوان شهردار جدید کامیاران معارفه و از زحمات «خلیل سلیمی» سرپرست سابق شهرداری این شهر تقدیر به‌عمل آمد.

‌رئیس شورای شهر کامیاران در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهر اظهار داشت: انجام ۴ هزار تن آسفالت و چهار هزار و ۵۰۰ متر جدول‌گذاری و ترمیم و نوسازی پیاده‌روها، گل‌کاری و زیبای‌سازی سطح شهر و جمع‌آوری داربست‌های تبلیغاتی و سایه‌بان‌های غیرمجاز نصب شده در خیایان‌ها و پیاده‌رو‌ها بخشی از فعالیت‌های عمرانی چند ماه گذشته است.

خلیل عزیزی افزود: در این ایام نوروز آذین‌بندی، نور پردازی خیابان‌ها، تنظیف سرویس‌های بهداشتی، هرس کردن درختان و بهسازی فضای سبز، تامین روشنایی پارک‌ها و برنامه‌ریزی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی از برنامه‌های اصلی شهرداری و شورای شهر کامیاران در استقبال از بهار طبیعت بود.

وی به‌روزرسانی، چابک‌سازی و شفاف‌سازی در تمام حوزه‌ها را از اهداف و انتظارات شورا از شهردار جدید دانست و گفت: فعالیت‌های شهرداری کامیاران باید به سمتی برود که پاسخگوی تمامی خواسته و حقوق شهروندی مردمانش باشد.

رئیس شورای شهر کامیاران با تاکید بر لزوم حذف و مقابله با هرگونه اعمال نفوذ غیرتخصصی در روند فعالیت‌های شورا و شهرداری تصریح کرد: اعضای شورای دوره پنجم مسئولیت شهرداری کامیاران را در حالی بر عهده گرفت که این مجموعه ۸ میلیارد تومان بدهی داشت.

وی بر لزوم تعدیل در نیرو‌های شهرداری تاکید کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری شهر کوچکی مانند کامیاران دارای ۲۳۷ نفر نیرو بوده که حقوق آن‌ها ماهانه حدود ۴۵۰ میلیون تومان بوده و قطعاً پرداخت این میزان حقوق روند خدمات‌رسانی شایسته به مردم شهر را کاهش می‌دهد.

عزیزی بر لزوم فعال‌کردن واحد سرمایه‌گذاری شهرداری تاکید کرد و افزود: در حال حاضر بالغ بر ۱۰ پروژه اشتغالزایی و درآمدزایی در دست اقدام بوده که برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیازمند جذب سرمایه‌گذار و حمایت عمومی مردمی هستیم.

وی اظهار کرد: شفاف‌سازی و ارائه آمار دقیق از درآمد‌ها و محل هزینه کرد شهرداری و شورا از ضروریات مورد تاکید شورا است.

رئیس شورای شهر کامیاران در بخشی دیگر از سخنان خود توجه به مسائل فرهنگی را از دغدغه‌های اصلی شورای شهر کامیاران بیان کرد و گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته توجه به فعالیت‌های فرهنگی از فعالیت‌های عمرانی ضروری‌تر است.

عزیزی از اختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری خبر داد و خاطر نشان کرد: ساماندهی ۵ وروردی شهر، ساماندهی دریاچه، ساماندهی پارک جنگلی تپه پیرمحمد و در نهایت حمایت از تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف بخشی از فعالیت‌های در دست اقدام است.

انتهای پیام/پ

 

اعضای شورای شهر کامیاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.