دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس؛

فردا ، آغاز جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس

پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس فردا سه شنبه در منطقه آزاد ارس آغاز می شود.

فردا ، آغاز جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ابراهیم نصیری دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس، با اعلام این خبر گفت: جشنواره تئاتر خیابانی همزمان با روز جهانی تئاتر با حضور پیشکسوتان تئاتر استانی و کشوری به مدت سه روز در پارک کوهستان این منطقه برگزار می شود.


 وی افزود : حدود 150 هنرمند از گروه هایی که آثارشان پذیرفته شده است از 7 فروردین در منطقه آزاد ارس حضور خواهند داشت تا تئاتر خود را اجرا کنند.


وی ادامه داد: گروه های تئاتری از مناطق آزاد کیش، قشم، اروند و ارس در این دوره از مسابقات حاضر هستند و گروه هایی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل نیز به بخش نهایی این دوره از جشنواره راه یافته اند.


دبیر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس خاطرنشان کرد: در این جشنواره حدود 50 عنوان تئاتر خیابانی با حضور گردشگران برگزار می شود و این نمایش ها به طور همزمان داوری می شوند.


نصیری گفت: مراسم اختتامیه و اعلام نتایج هم روز جمعه 10 فروردین برگزار می شود تا تمام گروه های هنری حاضر بتوانند در مراسم اختتامیه حضور داشته باشند.


وی ادامه داد : سامان خلیلیان، نادر برهانی مرند و ایوب آقاخانی داوری پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس را بر عهده خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

 

آغاز جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس  از فردا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.