فرمانده سپاه نیمروز خبر داد

خدمات درمانی به بیش از دوهزار نفر از مردم شهرستان نیمروز

فرمانده سپاه نیمروز از خدمات رسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر از مردم نیازمند به درمان شهرستان نیمروز توسط گروه جهادی سلامت شهید هدایت اعزامی از تهران خبر داد.

علی محبی  فرمانده سپاه نیمروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  از خدمات رسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر از مردم نیازمند به درمان شهرستان نیمروز توسط گروه جهادی سلامت شهید هدایت اعزامی از تهران خبر داد.

فرمانده سپاه نیمروز اظهار داشت: اعضای گروه جهادی سلامت شهید هدایت دانش آموختگان و اساتید بسیجی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند که با استعداد ۱۰۰ پزشک از سوم فروردین ماه به مدت هفت روز در شهر ادیمی مرکز شهرستان نیمروز اقدام به خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: خدمات این گروه جهادی سلامت در قسمت پزشکی شامل پزشک عمومی، چشم پزشکی، مامایی، متخصص زنان، متخصص پاتولوژی و روانشناس می‌باشد در قسمت دندان پزشکی پزشک عمومی، متخصص پروتز، متخصص جراحی و متخصص ترمیمی می‌باشد.

فرمانده سپاه نیمروز تصریح کرد: برای ایجاد نظم در امر نوبت دهی به بیماران نیازمند شهرستان توسط گروه جهادی شهید هدایت کارت‌هایی طراحی شده و در اختیار دهیاران، اعضای شورا و فرماندهان پایگاه‌های بسیج کمتر برخوردار قرار گرفته است تا به دست افراد مستحق برسد.

وی گفت: اردوی جهادی مصداق بارز آتش به اختیار است که این پزشکان جوان تهرانی آن را به خوبی درک کرده اند و در ایام تعطیل نوروز که همه به فکر دید و بازدید و تفریح هستند، در جهت برطرف کردن محرومیت از مناطق دور افتاده کشور بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می‌کنند.

علی محبی اظهار داشت: اعضای گروه جهادی سلامت شهید هدایت دانش آموختگان و اساتید بسیجی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند که با استعداد ۱۰۰ پزشک از سوم فروردین ماه به مدت هفت روز در شهر ادیمی مرکز شهرستان نیمروز اقدام به خدمت رسانی می‌کنند.

اننهای پیام/ع

خدمات درمانی به مردم  نیمروز

برچسب ها: سپاه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار