بازدید ۴۰ هزار گردشگر از مراکز تفریحی ناژوان اصفهان

۴۰ هزار نفر از مراکز تفریحی پارک جنگلی ناژوان بازدید کردند.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به آمادگی تمامی مراکز تفریحی مجموعه ناژوان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی اظهارکرد: در روز ششم فروردین ۴۰ هزار نفر از مجموعه پارک جنگلی ناژوان بازدید کردند.

حسین شفیعی افزود: همچنین از ۲۸ اسفند تا چهارم فروردین ماه سال ۹۷، ۱۸۰ هزار نفر از مراکز تفریحی ناژوان از جمله باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، شهربازی، تله سیژ و آکواریوم بازدید کردند.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه آمار ارائه شده مربوط به مراکز تفریحی ناژوان است، گفت: دیگر امکانات مجموعه تفریحی گردشگری ناژوان نیز مورد استفاده خانواده ها و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

شفیعی با اشاره به اینکه ظرفیت پارک سه هزار خودرو در ناژوان فراهم شده است، از مسافران خواست با توجه به حجم زیاد گردشگران بازدید از اماکن تفریحی را به صبح موکول کنند.

وی در خصوص ساعات بازدید مراکز گردشگری ناژوان گفت: گردشگران برای بازدید از تونل آکواریوم می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۲ ، برای استفاده از تله سیژ از ساعت ۹ صبح الی غروب آفتاب، برای دیدن پرنده‌های زیبای باغ پرندگان از ساعت۸:۳۰ صبح الی ۱۸:۳۰، برای تماشای باغ خزندگان از ساعت۸:۳۰ صبح الی ۲۱  به پارک طبیعی ناژوان مراجعه کنند. 

 

انتهای پیام/م

 

بازدید مسافران نوروزی از ناژوان اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.