راه اندازی کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای" در سومین سال متوالی در پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سراسر کشور در حال اجراست.

حیدرعلی خانبازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اجرای هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اظهار داشت: کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای" در سومین سال متوالی در پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سراسر کشور در حال اجرا است.

وی افزود: این پویش مردمی با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، روسای سازمان‌های جوانان و امداد، استاندار اصفهان، مسئولان استانی و شهرستانی در پست‌های ایمنی و سلامت سراسر استان آغاز شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه طرح ملی ایمنی سلامت مسافران نوروزی با شعار "بی‌گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم" گفت: هر ساله توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ایام نوروز با هدف آگاه سازی مردم جهت پیشگیری از وقوع سوانح جاده‌ای برگزار می‌شود.

خانبازی تصریح کرد: در این طرح با برپایی یک هزار چادر در مبادی ورودی و خروجی شهرها، 20 هزار جوان داوطلب جمعیت هلال احمر به ارائه خدمات به مسافران نوروزی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جوانان هلال احمر به منظور فرهنگسازی و دعوت از مردم به رانندگی بدون تخلف در ایام نوروز با پشتوانه 20 هزار جوان داوطلب در پایگاه‌های سازمان جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی شهرها، با راه‌اندازی کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" و مشارکت شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، ورزشی و هنرمندان تلاش می‌کند تا مسافران نوروزی را به راننندگی بدون تخلف و ایمن دعوت کند، در این طرح مردم با امضای میثاق‌نامه کمپین متعهد می‌شوند که نکات ایمنی را در هنگام رانندگی رعایت کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.