دستگیری سارق اماکن تجاری با ۵ فقره سرقت در قائمشهر

 فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، از دستگیری سارق اماکن تجاری با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به  گزارش  خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ محمد، ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهرگفت: به دنبال سرقت از چندین واحد تجاری در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان  اداره مبارزه  با سرقت پلیس اگاهی با انجام بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات مقدماتی از مالباختگان موفق به شناسایی متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت : با هماهنگی‌های قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره  سرقت مغازه در این شهرستان اقرار کرد.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از منزل نامبرده افزود : متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مرادی از شهروندان خواست: ضمن رعایت نکات ایمنی منزل و محل کسب خود را به سیستم‌های ایمنی و هشداردهنده نظیر دزدگیر و دوربین‌های مداربسته مجهز کنند.

 انتهای پیام/ر

دستگیری سارق اماکن تجاری  در قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
۱۱:۵۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
حضور پلیس سر هر کوچه هم مانع سرقت نمیشه مگر مردم یاد بگیرند دوربین، دزدگیر، قفل، درب، حفاظ و گاوصندوق ضد سرقت وجود خارجی نداره، مگر فروشنده ای معتبر، ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کنه