سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان خبر داد;

رضایت مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در استان سمنان

مسافران نوروزی بیش از ۹۲ درصد از وضعیت خدمات رسانی در استان سمنان ، رضایت خاطر داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد جهانشاهی سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: بر اساس نظرسنجی انجام شده، در دور اول سفرهای نوروزی، بیشتر مسافران از نحوه ارایه خدمات در استان اعلام رضایت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود میزان رضایت مسافران به ۱۰۰ درصد برسد، گفت: توزیع تعطیلات در طول سال باعث می شود، مردم تنها در ایام خاص مانند نوروز اقدام به سفر نکنند و رضایتمندی افزایش یابد.

جهانشاهی افزود: زمانی که جمعیت زیادی از مردم اقدام به سفر می‌کنند، وجود نارضایتی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

وی گفت: در نظرسنجی انجام شده، مسافران نوروزی از نحوه توزیع بروشور و اطلاع رسانی، تابلوهای بین راهی، پایگاه های امدادی و هلال احمر، محل اسکان و غیره ابراز رضایت کرده اند.

وی افزود: یکی از مواردی که با نارضایتی ۳۰ درصدی مواجه بوده، وضعیت سرویس های بهداشتی مسیر است که نیاز به بررسی و رفع شدن مشکل تا پیش از پایان تعطیلات نوروزی دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی گفت: امسال ۱۶۰ درصد به ظرفیت اقامتی استان سمنان در مقایسه با پارسال اضافه شد.

افزایش میزان اقامت مسافران در استان سمنان

وی راه اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی را در افزایش ظرفیت اقامتی استان سمنان موثر دانست و افزود: میزان اقامت در استان نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: بر اساس آمار موجود از بیست و هفتم اسفند 96 تا کنون بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از جاده های استان عبور کرده و بیش از 200 هزار نفر از این تعداد در استان اقامت کرده اند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، افزود: در این مدت 650 هزار گردشگر نیز از ۱۵۰ جاذبه گردشگری استان بازدید کرده اند.

گفتنی است ، ارائه نتایج نظرسنجی از مسافران نوروزی در دور اول سفرهای نوروزی برای نخستین بار در استان سمنان انجام شد تا سطح خدمات رسانی در دور دوم سفرها مطلوب تر شود.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.