مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل از بازدید بیش از 6 هزار نفر از خواهران بسیجی استان اردبیل از مناطق عملیاتی کشور خبر داد.

مریم حامدی، مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در یک سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از خواهران بسیجی در قالب ۲۰ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند.

وی اظهار داشت: هدف از اعزام خواهران بسیجی به اردو‌های راهیان نور آشنایی این افراد با ایثارگری‌های رزمندگان و بهره‌گیری از فضای معنوی مناطق و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل تصریح کرد: اردوی فرهنگی زیارتی در حال حاضر با شرکت حدود یک هزار نفر از خواهران بسیجی در قالب هشت کاروان در مناطق عملیاتی جنوب در حال برگزاری است و تلاش می‌کنیم به اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

حامدی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در مورد راهیان نور بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجی است که هنوز استخراج نشده است و ما در این اردو‌ها به دنبال بهره‌گیری از این گنج‌ها و فضایل هستیم.

وی با اشاره به اینکه امورات اردو‌های راهیان نور خواهران بر عهده خادم الشهدای خواهر است، تصریح کرد: در هر اردو چهار تا هشت نفر از خواهران بسیجی خادم الشهدای زائران این سفر ارزشی هستند.

انتهای پیام/ح

اعزام 20 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

 

برچسب ها: بسیج ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.