معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی در لنده

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: بیش از یک تن و ۱۴۰ کلیوگرم مواد غذایی و پروتئینی فاسد و تاریخ گذشته توسط تیم‌های بازرسی و سلامت نوروزی شهرستان لنده در جایگاه زباله شهرداری معدوم سازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در حاشیه معدوم سازی مواد تاریخ مصرف گذشته این شهرستان گفت: در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی و به منظور ایجاد امنیت غذایی کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط شهرستان لنده از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فرودین به صورت صبح و عصر در سطح بازار شهرستان لنده حضور داشته و ضمن بازرسی از اماکن تهیه و پخت شیرینی جات، رستوران ها، بیرون بر‌ها از صنوف مختلف نیز بازدید و بازرسی خواهند داشت.

امراله خانی افزود: در بازرسی‌های منظم بازرسان بهداشت محیط این شبکه حدود یک تن و ۱۴۰ کیلو مواد غذایی و پروتئینی فاسد و تاریخ گذشته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و معدوم شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: این مواد غذایی فاسد پس از ثبت در سامانه کشوری وزارت بهداشت و درمان امروز و در هفتین روز از فرودین ماه سال ۹۷ در جایگاه زباله شهرداری لنده معدم شدند.
خانی افزود: لبنیات، مواد غذایی کنسرو، روغن، رب گوجه فرنگی و موادغذایی پروتئینی و انواع مواد غذایی خشک از جمله مواد معدوم شده است.
 
انتهای پیام/ش

معدوم سازی مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در شهرستان لنده

برچسب ها: بهداشت ، معدوم سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.