شناسائی 30 واحد صنفی متخلف در خوانسار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: در بهمن، اسفند و فروردین ماه، تعداد ۹۷۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد 30 واحد متخلف شناسایی شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نجاتیان  اظهار کرد: در بهمن، اسفند و فروردین ماه  970 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد 30 واحد متخلف شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه 39 فقره گشت مشترک با اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی انجام شده است، افزود: گزارش ستاد خبری به اداره درباره 29 مورد بود که رسیدگی شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار ادامه داد: 35 فقره گشت مشترک با شبکه بهداشت و نیروی انتظامی و اتاق اصناف صورت گرفته است و تا کنون 10 فقره شکایت واصل شده که در دست بررسی است.

وی گفت: طرح نظارتی نوروز از 15 بهمن ماه سال گذشته در دو بخش کالا و خدماتی آغاز شد که بخش کالا شامل  پوشاک،  کیف و کفش و آجیل و شیرینی و نانوائی‌ها و در بخش خدماتی شامل مهمان‌پذیرها، هتل‌ها، تعمیرگاه‌ها، قالیشوئی‌ها و خشکشوئی‌ها نظارت و بازرسی صورت می‌گیرد.

نجاتیان افزود: طبق برنامه زمان بندی 4 تیم بازرسی در حوزه‌ صنعت و تجارت برای بازرسی به کار گیری شدند تا به صورت صبح  و عصر و به صورت گشت مشترک از  واحدهای صنفی بازدید به عمل آورند.

وی افزود: برای تنظیم بازار نیز گشت مشترک با همکاری نیروی انتظامی، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان،  دامپزشکی و میراث فرهنگی انجام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: در 2 واحد خبازی به دلیل تکرار تخلف و تعطیلی خودسرانه در این ایام که خدمات مطلوبی نداشته اخطار پلمب و نصب بنر انجام شده که در اسرع وقت نسبت به تعطیلی این واحدها اقدام خواهد شد.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار حدود 15 تن برنج  و 50 تن میوه (سیب و پرتقال) توسط اتحادیه تعاون روستائی و همچنین 8 تن مرغ منجمد و 100 کارتن تخم مرغ توسط بخش خصوصی  جذب شد که با نظارت بازرسان این اداره توزیع شده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: وزارت صنعت ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار