ورناصری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توزیع اقلام پروتئینی در ماشین‌های سیار/آرامش بر بازار گوشت و مرغ حاکم است

یک مقام مسئول گفت: عرضه گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ در ماشین‌های سیار تا پایان تعطیلات نوروزی، ادامه دارد.

حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت توزیع اقلام پروتئینی جهت تنظیم بازار اظهار کرد: از ایام قبل از عید توزیع گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ بدون محدودیت به تمامی استان ها در سراسر کشور صورت گرفت.

به گفته وی؛ توزیع گسترده اقلام در قالب شبکه های مجاز در استان ها منجر به آرامش حاکم بر بازار این اقلام شد به طوریکه تمامی مردم این آرامش را احساس کردند.

ورناصری با بیان اینکه روند توزیع تمامی این اقلام تا ایام پس از تعطیلات ادامه دارد، افزود: توزیع گسترده این اقلام منجر به کاهش قیمت تخم مرغ و گوشت مرغ در بازار شد که همواره این روند کاهشی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: باوجود توزیع گسترده در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای در محل های تجمع مردم ، میادین اصلی شهرها و اسکان های عمومی با رعایت ضوابط بهداشتی همکاران در ماشین‌های سیار اقدام به عرضه گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ کردند که این روند تا پایان تعطیلات ادامه دارد تا در صورت تعطیلی فروشگاه ها، امکان دسترسی مردم به قیمت های مناسب فراهم گردد.

وی نرخ توزیع هر کیلو گوشت مرغ منجمد 6هزار و 200، گوشت گوساله منجمد 23هزار، گوشت گرم گوسفندی 32هزار و هر شانه تخم مرغ 12هزار و 600 تومان است.

انتهای پیام/

قیمت مرغ منجمد 6 هزار و 200 تومان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار