مصاف تیم های فوتبال شمالی و جنوبی کشور

تیم فوتبال سپیدرود رشت امروز در دیداری میزبان تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس امروز دو تیم سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت از ساعت ۱۷ به مصاف هم می‌روند.

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مصاحبه پیش از بازی در رشت با بیان اینکه بازی با سپیدرود در رشت و در ورزشگاه سردارجنگل بسیار سخت است گفت: حضور پرشور طرفداران سپیدرود و همچنین بازی در زمین چمن مصنوعی نیز کار ما را سخت تر می کند.

وی افزود: ما در طول هفته تمرینات خوب و‌منظمی را انجام دادیم و روی نقاط قوت و ضعف سپیدرود نیز کار کردیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی اظهار داشت : بازیکنان ما بسیار با انگیزه هستند و هدف ما پیروزی و کسب هر سه امتیاز مقابل سپیدرود رشت است.

همچنین علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مصاحبه پیش از این دیدار گفت: پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است که در نیم فصل اول نتایج خیلی خوبی کسب کرد و به طور حتم دیدار برابر این تیم سخت است‌.

وی افزود: نقطه قوت ما هواداران سپیدرود هستند که امیدواریم با حمایت آنان به پیروزی برسیم و هر سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی سپیدرود رشت اظهار داشت: بازیکنان و‌ کادرفنی شرایط موجود را به خوبی درک کرده اند و امیدواریم‌که با ارائه یک بازی زیبا و حمایت طرفداران به برتری برسیم.

قضاوت این بازی را پیام حیدری  برعهده دارد و بابک داوری و علی اکبر عظیم پور او را در این قضاوت کمک می کنند.

در حال حاضر سپیدرود رشت با 23 امتیار  در رده 14 و پارس جنوبی جم با 39 امتیاز در رده 6 جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

انتهای پیام/اص

 سپیدرود امروز میزبان پارسی جنوبی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.