مشکل مشترک شفر و برانکو

تیم های استقلال و پرسپولیس در این روزهای لیگ برتر فوتبال یک درد مشترک دارند.

مشکل مشترک شفر و برانکوبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان استقلال در بازی روز گذشته مقابل نفت تهران تا آستانه شکست پیش رفت و با 2 تعویض ورق را برگرداند و پرسپولیس در حالت مشابه نتوانست بازی را به سود خود به پایان ببرد.

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال در روز که فقط یکی از ملی پوشان را در ترکیب تیم گذاشته بود 1 بر صفر از تیم فوتبال نفت تهران عقب بود و بلافاصله با به بازی آوردن وریا غفوری و امید ابراهیمی نفت را ضربه فنی کرد و نشان داد تیم فوتبال استقلال بدون حضور حتی 2 مهره اصلی هم می تواند شکننده باشد.

پرسپولیس اما بنا به دلایلی که برانکو بهتر آن را می داند از ملی پوشان خود استفاده نکرد و در غیاب آنها بازی را به سایپا واگذار کرد و شاید اگر نیمه دوم از حضور وحید امیری ،سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند سود می برد آنگاه می توانست همانند استقلال در نیمه دوم جنگ با دایی را می برد.

این درد مشترک تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس است که در صورت غیبت 2 یا 3 مهره اصلی به یک تیم معمولی تبدیل می شوند.

تیم های بزرگ نشان داده اند که روی نیمکت بازیکنان تاثیر گذاری دارند و پرسپولیس و استقلال در هفته 26 لیگ برتر فوتبال نشانی از یک تیم بزرگ نداشتند.

لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر و همزمانی این 2 رویداد یک تیم 11 نفره قدرتمند و یک نیمکت مطمئن می خواهد، چیزی که باید برای سال آینده در دستور کار باشگاه های پر طرفدار استقلال و پرسپولیس قرار گیرد.

انتهای پیام/

درد مشترک تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۳:۱۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
بسیار مطلب غیر کارشناسانه ای بود.استقلال هفت مصدوم هم داشت .کی گفته در غیاب دو بازیکن شکننده است؟باید بگویید در غیاب هفت مصدوم و پنج ملی پوش !!!!
آخرین اخبار