الگوی ایرانی اسلامی محور برنامه های طرح آرامش بهاری

طرح آرامش بهاری با قرار دادن چند محور مشخص در برنامه های خود به معرفی الگوی ایرانی اسلامی می پردازد.

الگوی ایرانی اسلامی محور برنامه های طرح آرامش بهاریسیدحسام رضوی‌نژاد مدیر آستان مقدس اهل بن علی(ع) خاوران در مورد آئین نوروز در کشور در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: مراسم نوروز جایگاه ویژه‌ای در بین مردم ما دارد و ارادت آنها به اهل بیت(ع) موجب شده برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور در امامزادگان (ع) و بقاع متبرکه را داشته باشند.

وی با اشاره به معنویت و آرامش روحانی موجود در این اماکن مقدس و متبرک خاطرنشان کرد: کارفرهنگی نیازمند کار چندجانبه و مستمر است. برای مثمرثمر بودن هر فعالیت فرهنگی نمی‌توان تنها بر یک گروه و قشر اجتماعی تمرکز کرد. به طور مثال کار فرهنگی صرفا برای کودک تا زمانی که والدین و اطرافیان نیز در این سیاست‌های فرهنگی درگیر نشوند، نتیجه‌بخش نخواهد بود.

رضوی‌نژاد خاطرنشان کرد: در ایام نوروز همانند طرح آرامش بهاری می‌توان از ظرفیت خانواده‌ها در مشارکت در امور فرهنگی استفاده کرد و با بهره‌گیری از الگوی ایرانی- اسلامی و پیشرفت خانواده متعالی، به تقویت فرهنگ ایرانی- اسلامی در جامعه پرداخت.

مدیر بقعه متبرکه اهل بن علی(ع) در پایان گفت: با هدف رشد و تعالی جامعه می‌توان سیاست‌های فرهنگی را برای اقشار و گروه‌های مختلف جامعه و در ارتباط با یکدیگر طرح‌ریزی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار