بابلسر قهرمان مسابقات کشتی لوچو جشنواره ورزش‌های آبی و ساحلی

مسابقات کشتی لوچو جشنواره ورزش‌های آبی و ساحلی شهرستان بابلسر در پارکینگ اول ساحلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در این مسابقات ۴۲ کشتی گیر در پنج وزن و در قالب چهار تیم شامل بابلسر الف. و ب.، بندپی شرقی، امیرکلا به مصاف هم رفتند که در مجموع امتیازات تیمی، بابلسر الف. با سرپرستی اسداللهی و سعادت پور قهرمان شد. امیرکلا و بندپی شرقی هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پیکار‌های انفرادی وزن ۶۵ کیلو گرم میلاد نوروزی از بابلسر قهرمان شد. غلامرضا عبداله پور دیگر کشتی گیر تیم بابلسر در وزن ۷۵ کیلوگرم، عنوان نخست را کسب کرد. در وزن ۸۵ کیلو گرم، سینا عموپور سومین عنوان قهرمانی را برای بابلسر به دست آورد.

علی عبداللهی از امیرکلا در فینال وزن ۹۵ کیلوگرم حریف بابلسری خود حسین عرب را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد. عنوان اول وزن ۹۵+ کیلو به کشتی گیر بابلسری علی اصغر بندپی نژاد رسید.

جوایز نفرات برتر مسابقات توسط اسد فرماندار بابلسر، قلی پور بخشدار مرکزی، واثق بخشدار رودبست، کریمیان رییس هیات نجات غریق مازندران، ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان و پوربابا و محمدنژاد روسای هیات‌های کشتی و ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی بابلسر و نبی نیا مسئول کمیته لوچو اهدا شد.
انتهای پیام/آ

بابلسر قهرمان مسابقات کشتی لوچو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار