مدیر شرکت صوتی و تصویری سروش؛ 

سروش برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان آماده است

مدیر شرکت صوتی و تصویری سروش گفت: با تمام توان تلاش میکنیم تا با تبلیغات از کسب و کارهای ایرانی حمایت و آن را گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ روح الله امیری از افراد به نام در عرصه رسانه های استان محسوب می شود که سابقه چندین ساله در عرصه مستند سازی و تهیه برنامه های تولیدی را در کارنامه دارد. 
وی سال گذشته  مدیر شرکت صوتی و تصویری سروش را عهده دار شده است.
او بیش از 20 سال از عمر خود را در صداوسیمای مرکز همدان سپری کرده و در این مدت تهیه کنندگی حدود 20 فیلم سینمایی، تله فیلم، سریال و برنامه های تلوزیونی را برعهده داشته است.
سروش برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان آماده است

وی تا کنون به عنوان تهیه کننده، کارگردان و تصویر بردار، در صدا وسیمای مرکز همدان به فعالیت پرداخته و کارهای او در دو قالب طنز و رئال بوده است.
آخرین کار وی مستند "همدان سرزمین من" است،این ویژه برنامه با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری استان همدان هر روز ازشبکه تهران پخش می شود.
خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت‌و‌گویی با این هنرمند انجام داده است.

 خودتون رو معرفی کنید، تا کنون تهیه چه برنامه هایی را برعهده داشتید؟

روح الله امیری هستم تاکنون تهیه کنندگی 11 تله فیلم را برعهده داشته ام، تله فیلم های زائر تنها، عبور از مه، نزدیک به آسمان، خاطرات روزانه من، غلامرضا هستم، نقش ترنج، ملکه جیجانکوه،همه چیز بخاطر مادرم و آن سوی خاطرات از جمله فیلم های پخش شده من در صداسیما هستند.
من در تهیه این تله فیلم ها هم از بازیگران استان همدان و هم از بازیگران مطرح کشور استفاده کرده ام.
سروش برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان آماده است
همچنین تهیه کنندگی مستند چهار قسمتی مرد نا تمام را در کارنامه هنری خودم دارم، موضوع این مستند در مورد اشعار عارف قزوینی است و در آن خوانندگان مشهور و مطرح کشور حضور دارند.
تاکنون تهیه کنندگی دو فیلم سینمایی با نام نوری در دل و حاج علی آقا را نیز انجام داده ام.
سروش برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان آماده است

 تله فیلم نقش ترنج چه تاثیری در صنایع دستی همدان داشت؟

نقش ترنج داستان دختری است که برای زنده نگه داشتن صنایع دستی، دست به تلاشی بزرگ می زند اما... 
من این تله فیلم با هدف معرفی فرش استان و با مشارکت سازمان صنعت، معدن تجارت و صدا و سیمای مرکز همدان برای پخش در یکی از شبکه های سراسری ساختم تا فرش همدان به عنوان هنر دیرینه و قدیمی برای همگان زنده نگاه داشته شود.
یکی از زیبایی های این تله فیلم علاوه بر بهره گیری از بازیگران استان همدان و بازیگران مشهور کشور، بازیگران کشور ترکیه هم در این تله فیلم حضور دارند.
کارگردانی تله فیلم نقش ترنج را آقای هاشم اولیایی مقدم و سیما خضرآبادی، آرزو ابی زاده، محمد عمرانی، منوچهر علیپور، محمدعلی ساربان، آرش علیپور و هنرمندان همدانی نظیر مهدی چایانی، حسین حمزه ای و مریم رازانی در این پروژه به ایفای نقش پرداختند.

آیا شما درساخت برنامه به شعار سال هم توجه میکنید؟

بله، تله فیلم ملکه جیجانکوه یک تله فیلم بر مبنای شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است .در این تله فیلم زنی که ملکه نام دارد در منطقه ای به نام جیجانکوه زندگی می کند.
در این فیلم به صنعت منبت استان همدان توجه ویژه ای شده است .
کارگردانی و نویسندگی آن را حسن نجفی بر عهده دارد.مجید دنیا مدیر تولید و عمار باستان فر و علی خطیبی نیا تصویر بردار و صدا بردار این مجموعه هستند.حمیرا ریاضی، بهزاد خداویسی، محمد عمرانی و هاشم چاووشی تنها تعدادی از بازیگران این مجموعه هستند.
سروش برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان آماده است
 کدامیک از نمایش‌های خود را بیشتر دوست دارید؟
زائر تنها نخستین فیلم موضوعی درباره حضرت سید الشهداء است که بعد از آزاد سازی عراق و در این کشور ساخته شده است.
در کنار همه مشکلات از جمله شرایط سخت کشور عراق بمب گذاری ها، تیراندازی ها و نا امنی ها در این منطقه، اما خوشبختانه با کمک هنرمندان حرفه ای کاری فاخر به روی آنتن رفت.
این تله فیلم لذت بخش ترین کارم بود زیرا توانستم برای نشان دادن عشق و علاقه مردم به سید الشهدا کاری انجام دهم و خوشحالم که هرسال در ایام محرم پخش می شود. 
سروش برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان آماده است

 شعار شرکت صوتی و تصویری سروش برای حمایت از تولید کنندگان بومی چیست؟

من معتقدم امروز تبلیغات در جهان حرف اول را میزند ، برای اینکه مردم جذب کالای ایرانی شوند باید تبلیغات کنیم، برنامه های تلوزیونی، سینمایی، مستند، رپرتاژ آگهی و پوشش تصویری برنامه های مختلف با موضوع کارآفرینی باید در دستور کار همه ارگان های خصوصی و دولتی قرار بگیرد.
رهبر معظم انقلاب شعار امسال را با نام حمایت از کالای ایرانی عنوان کردند و همه ما باید تلاش کنیم تا این شعار محقق شود، ما باید با تبلیغات کالای ایرانی در رادیو و تلوزیون به بازارهای جهانی وارد شویم و کالای خود را به تمام جهان معرفی کنیم.

شرکت صوتی و تصویری سروش چه فعالیت هایی انجام میدهد؟

سروش توليد برنامه هاي تلويزيونی ، سينمايی ، مستند ، رپرتاژ آگهی و پوشش تصويری برنامه های مختلف را در دستور كار خود قرار داده است.
همچنین مستند سازی بعنوان يكی از حساس ترين و مهمترين آثار تلويزيونی ، بخش مهمی از توليدات اين واحد است. سروش با داشتن نيروهاي متخصص و هنرمند و با استفاده از پيشرفته ترين سيستمهای صوتی و تصويری توليد آگهی های مختلف تلويزيونی با كيفيت مناسب و مطلوب جهت پخش از شبكه های ملی برعهده دارد.
سروش برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان آماده است

بخش انيميشن كامپيوتری از دیگر فعالیت های ما است که اين بخش با امكانات نرم افزاری پيشرفته و با بكارگيری متخصصان و هنرمندان با تجربه توانسته است در مدت زمان كوتاهی در انواع موضوعات تبليغاتی نمونه های مطلوبی از جمله تهيه و توليد تيزرهای تبليغاتی و ميان برنامه های تلويزيونی به روش انيميشن سه بعدی ، دو بعدی ، تلفيقی ، رئال انيميشن ، تهيه عنوان بندی ها ، تروكاژ ، ساخت كليپ انيميشن و زيرنويس ارائه کند .

 تبلیغات چه نقشی را در شکوفایی اقتصاد ملی دارد؟

من از همه تولید کنندگان داخلی درخواست میکنم تا برای حمایت از حرفه و اشتغال محصولات خودشان را به دنیا معرفی کنند، ما حامی تولیدکنندگان داخلی هستیم زیرا در کمترین زمان و هزینه بیشترین تبلیغ را در رسانه پخش میکنیم.
تبلیعات گستره سروش در رسانه ملی موجب دیده شدن ادارت و وسازمان های خصوصی می شود.
سروش برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان آماده است

 حرف آخرتون با مسئولان استانی چیه؟

خوشبختانه مدیر کل صدا و سیمای همدان یار همیشکی سروش بوده و هست، آقای دهقان نیری با نگاه مثبت خود به سروش همه جانبه از ما حمایت میکنند تا سروش بتواند جایگاه اصلی خود را کسب کند.
اگر مدیر گذشته مرکز هم از سروش حمایت میکرد وضع شرکت صوتی و تصویری سروش بسیار مطلوب بود.
ما آمادگی داریم که با همکاری مدیر کل صدا و سیما و معاونت سیما،  برنامه های زنده رادیویی، جنگ شادی، برنامه روستا به روستا، سفر خوش و ... را تهیه کنیم.
 
انتهای پیام/ص.ف

شرکت سروش در خدمت حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول مختاری
۱۲:۴۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
سلام
چند روز پیش برنامه سرزمین من با عنوان شرکت های دانش بنیان پخش شد.
من برای کاری نیاز دارم با اون شرکت ارتباط برقرار کنم.
لطفا اگه امکان داره پل ارتباطی با مسئول برنامه سرزمین من را به من بدید. تشکر

مختاری
۰۹۱۳۴۰۹۲۴۶۲
آخرین اخبار