رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان کلیبر؛

استقبال بی نظیر ،بسیاری از گردشگران در ایام نوروز

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان کلیبر، خوشبختانه شهرستان کلیبر یکی از شهرستان‌های برخوردار از ظرفیت‌های اقامتی و گردشگری طبیعی و فرهنگی استان است که همه ساله مورد استقبال حجم بسیاری از گردشگران در ایام نوروز قرار می‌گیرد.

استقبال بی نظیر ،بسیاری از گردشگران در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ "کیومرث کریمی" رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان کلیبر،اظهار کرد: شهرستان کلیبر از رشد 88 درصدی اقامت در مرکز اقامتی شهرستان کلیبر، خبر داد.

وی با اشاره به میزان اقامت گردشگران نوروز 97 در این شهرستان، افزود : شهرستان کلیبر از نخستین روز سال 97 تا پایان روز هشتم فروردین پذیرای هشت هزار و 610 نفر در مراکز اقامتی خود اعم از هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیرها و ... بوده است.

کریمی ادامه داد: شهرستان کلیبر به‌واسطه ظرفیت‌های مختلف گردشگری خود اعم از طبیعت‌گردی، وجود آثار تاریخی، جنگل‌های سرسبز و خوش آب و هوای منطقه ارسباران، اماکن زیارتی، آب گرم معدنی، صنایع‌دستی، محصولات باغی، همواره در مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که منطقه عشایر نشین شهرستان کلیبر با محصولات و صنایع‌دستی منحصربه‌فرد خود، ظرفیت گردشگری بالایی را برای این شهرستان فراهم ساخته است، ادامه داد: بخش آبش احمد که عمدتاً عشایر نشین و روستایی است یکی از ظرفیت های بزرگ گردشگری را در شمال استان به وجود آورده و به همین دلیل توجه اغلب گردشگران را به این منطقه جلب می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی سال ۹۷ برای گذراندن اوقات خود در شهرستان کلیبر و جاذبه‌های طبیعی این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان کلیبر از نخستین روز سال جدید تا پایان روز هشتم فروردین پذیرای قریب به 23 هزار گردشگر بوده است.

کریمی به نظارت مستمر تیم های نظارتی ستاد اجرایی نوروز شهرستان بر عملکرد مراکز خدماتی تاکید کرد و گفت: تیم های نظارتی ستاد اجرایی نوروز شهرستان، طی روز های اعلام شده، از مراکز اقامتی، پذیرائی بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و سایر مراکز، 80 فقره بازدید به عمل آورده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

رشد 88 درصدی اقامت در مرکز اقامتی شهرستان کلیبر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار