رئیس پلیس‌راه استان سمنان خبر داد;

وقوع 18 حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت : طی شبانه روز گذشته هفت سانحه خسارتی و ۱۱ تصادف جرحی در محورهای این استان به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته هفت سانحه خسارتی و ۱۱ تصادف جرحی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است گفت : با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات از مردم تقاضا داریم در محورهای منتهی به تفرجگاه‌های استان با سرعت مطمئن تردد کنند.

وی بابیان اینکه ۶۰ درصد حوادث رانندگی را خستگی و خواب‌آلودگی راننده ها شامل می‌شود افزود: واژگونی و خروج از جاده همچنان بیشترین حوادث رانندگی را به خود اختصاص می‌دهد لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی دریکی از مراکز اقامتی استراحت و ضمن استفاده از جاذبه‌های فرهنگی با هوشیاری طی مسیر کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان ۱۸ مجروح برجای گذاشت تصریح کرد : با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان از رانندگان تقاضا داریم بعد از هر دو ساعت به مدت یک ربع به طور کامل از خودرو پیاده شوند و از هرگونه عجله و شتاب در محورهای استان به شدت پرهیز کنند.

خسروجردی بابیان اینکه محور شاهرود- رامیان(اولنگ) مسدود است گفت : از رانندگان تقاضا داریم از محورهایی که پلیس‌راه و هلال احمر مستقر هستند را برای سفر به شهرهای شمالی انتخاب کنند.

انتهای پیام / ه

18 مجروح در حوادث روز گذشته در محور های استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.