بازدید بیش از ۸۰ هزار نفر گردشگر از باغ گلهای اصفهان

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌های اصفهان گفت:از روز اول تا یازدهم فروردین‌ماه امسال بیش از ۸۰ هزار نفر گردشگر از این مجموعه دیدن و از تماشای گل‌ها، گیاهان و سایر بخش‌های باغ گلها لذت بردند.

سید محمد رقیب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهارکرد: مجموعه باغ گلها در نیمه دوم تعطیلات ایام نوروز شاهد موج بیشتری از بازدید کنندگان نسبت به نیمه اول بود به طوری که در نیمه دوم آمار بازدید کنندگان از باغ گلها ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه از روز اول تا یازدهم فروردین‌ماه امسال بیش از ۸۰ هزار نفر گردشگر از این مجموعه دیدن و از تماشای گل‌ها، گیاهان و سایر بخش‌های باغ گلها لذت بردند، تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بیش از هشت هزار نفر از باغ گلها دیدن می‌کنند و استقبال خوبی از مجموعه صورت گرفته است.
مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌های اصفهان به فعالیت راهنمایان گردشگری باغ گلها اشاره و تاکید کرد: تعداد ۳۵ نفر راهنمای گردشگری در هشت ایستگاه ثابت و همچنین به صورت سیار این مجموعه را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند.
وی با بیان اینکه مجموعه باغ گلها به دلیل استقبال بازدیدکنندگان سیزدهم فروردین ماه همزمان در روز طبیعت از ساعت هفت صبح تا هشت شب به صورت یکسره باز و پذیرای مسافران و شهروندان خواهد بود، تاکید کرد: البته آوردن زیرانداز و نشستن در عرصه های مجموعه ممنوع است.
رقیب از بازدیدکنندگان خواست هنگام بازدید از این مجموعه زیبا وارد عرصه های چمن نشوند و از نوشتن یادگاری بر پیکره کاکتوس‌ها خودداری کنند.

 

انتهای پیام/م

 

بازدیدگردشگران نوروزی از باغ گلها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار