معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: توسعه سطح و امکانات گردشگری با اولویت درآمد زایی براساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود از برنامه‌های این استان است.

توسعه امکانات گردشگری از اولویت‌های استان بوشهر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهرداد ستوده شنبه شب در حاشیه بازدید از ستاد اسکان تسهیلات سفر نوروزی شهرستان دیر افزود: استان بوشهر با داشتن مرز آبی، ساحل، اسکله و جاذبه‌های بسیار گردشگری ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر و توریست دارد.

وی با اشاره به رضایت مندی مسافران از سفر به استان بوشهر اظهار کرد: میزان ورود گردشگر به این استان تاکنون هفت درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

معاون عمرانی استانداری بوشهر بیان کرد: شهرستان دیر دارای ساحل زیبایی است که برای بهره گیری از این ظرفیت باید برنامه ریزی شود.

ستوده همچنین در بازدید از پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر و پیوستن به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز و برطرف کردن آن‌ها با هدف تامین سلامت مردم در جاده‌ها از دیگر اولویت‌های استان بوشهر است.

فرمانداردیر نیز گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ۱۰ فروردین ماه، ۱۲۰ هزار مسافر در اقامتگاه‌های موقت این شهرستان اسکان یافتند.

حمزه اعتماد افزود: از این تعداد بیش از پنج هزار نفر در مدرسه‌ها و مهمانسرا‌های آموزش و پرورش اسکان یافتند.

وی اظهار کرد: در این مدت مسافران زیادی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان دیر بازدید کردند.

انتهای پیام/م

توسعه سطح و امکانات گردشگری در استان

برچسب ها: نوروز ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.